10 ungefär :P
2 :P
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

oj… verkligen tappat räkningen. Många unghästar, får man räkna med sånt då och då :P Men glömmer aldrig när min ponny (som då var 26 år) skenade i ridhuset så vi gick omkull..! Jag var typ 11…haha

Alltså ramlat av en och samma häst?
Eller ramlat av samanlagt?
Samalnagt, ingen aning.
Ponny-skiten som jag åkt av mest på är omkring 15-20ggr.

totalt ca 50… ja har inte ramlat av på jättelänge…. kommer nog snartXD

'Massvis av gånger.. ridit russ de senaste åren å d har ju blivit en del där :P
//Mickan
10-15 gånger. (sammanlagt) Ridit i 8 år.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

ooooj, minst 100 i alla fall.. xD
50-60 ggr ungefär . ridit i 9 år ;)
Ingen aning.. mellan 10-20 gånger tror jag..

Inte den blekaste aning. Har tappat räkningen för länge sedan…
Min dotter har trillat av sin ponny 42 eller 43 gånger på ca 1 år…
Ca 20 ggr :) är shettis unge

Inte så många gånger :) Jag brås nog på min syster, jag är inte lätt att få av :D De gånger jag har trillat av har det varit ganska händelserikt. Senast jag trillade av stegrade Peppe så högt och våldsamt så jag trillade av, vilket nog var tur för annars hade vi nog gått omkuill…
jag har ingen aning, slutade räkna vid 20 och de är säkert några till efter det.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

ingen aning, slutade räkna när jag red en avkastnings kung :P
Ridit i 12 år.

11 gånger:P Av samma häst (unghäst)

Jag tappade räkningen vid 27, är medryttare på en envis shetlandsponny, som oftast inte ger sig förns man är av… kan tänka mig att jag ramlat av dubbelt… men somsagt, tappade räkningen vid 27… 

10-15 tror jag. Har ridit i 8 år. Fast det var ju ett tag sen nu…
10-20 gånger på 7 år, mest från shettis.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
1 gång.. Ridit i ca. 4 ½ år.
Många gånger från alla shettisar som man ridit under åren. Och syrrans gamla connemara han har kastat av mig mest av alla tror jag. Men min egen connemara som jag köpt -95 har jag aldrig ramlat av, än så länge..
9 gg på 26 år …=)

högst två iaf..

runt 20ggr ridit 2-3år

Så långt kan inte jag räkna…

Har snart ridit i ett år och har inte ramlat av, än :P

Min karriär började med shetlandsponny så är jag väl runt 100-sträcket. Rekordet vet jag är 5 gånger på en och samma ridtur i alla fall ;)
Har bara flugit på en ponny, Biztro, fyra gånger. En gång för typ två år sen, och tre gånger för ett par veckor sen. Han har dock slängt av folk typ 20 ggr minst på en lektion..
Helena

Har ridit i ca 5 1/2-6 år och har ramlat av 2 ggr. När det väl gäller har jag klister i rumpan :P Som i förrgår när jag hade en häst som sparkade bakut och stegrade nästan hela lektionen.. Hon sprang in i mitten och värgade gå ut på spåret igen utan hon bara skrittade, travade och galoperade i mitten :P
Ridigt i 4 år och har trillat av ca 10 ggr

Samma som #28, karriären började med shetlandsponnyer så jag är också nånstans runt 100-strecket. Jag ägde nog världens busigaste shettisar! :)

jag vet inte…det enda jag har koll på är att jag åkt av Blacky en gång. fast om den räknas kanske den i tisdags räknas oxå? hamnade hur som helst på ett sånt sätt att jag inte kunde ta mig tillbaka till sadeln utan att hoppa ner, så jag ramlade väl inte av egentligen
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

jag vet inte…det enda jag har koll på är att jag åkt av Blacky en gång. fast om den räknas kanske den i tisdags räknas oxå? hamnade hur som helst på ett sånt sätt att jag inte kunde ta mig tillbaka till sadeln utan att hoppa ner, så jag ramlade väl inte av egentligen

för övrigt har jag som mest ramlat av 2 ggr under en och samma ridtur, på Peppe i hoppning
Ca 20 gånger