Uppdatering
Jaha kanske va dax för lite uppdatering från min sida??
Så vad har hänt sen sist? Egentligen inte så mkt… Vi har börjat avvänja föl, 3 är klara och 2 ska vi ta i mitten av december. Allt gick superbra o både mödrar o fölisar är nöjda med sina nya liv. Alla föl, 1-åringar och 2-åringar har fått komma in på nätterna nu oxå, oj så dom myser i sin halm =)
Håller på o sätter igång två av försäljningshästarna, en 5 åring e. Weltman - Master som rör sig så otrolligt bra och sen även en 4-åring e. Furst Heinrich (stavning?). ¤-åringen rör sig även den mkt bra men har växt så otroligt m kt o håller nog fortfarande på med de så han har de lite svårt just nu.
I går vandrade Fritske till himlen, sov så gott vännen, nu slipper du ha ont!
I går hade jag ju besök av Zickan o Fellicia så då blev de äntligen lite kort tagna =) Först ut är Prisse, 4-åringen som lever sitt liv i en utförsbacke… Alldeles för lagom storlek för mig o jag gillar honom alldeles föööör mkt…

De va nog de de… Ska försöka ta med mig kameran ut någon dag när de e bra väder kanske…
HÄrligt att de mia! :D Du ser ut att ha de bra! Och ha de så skoj i Globen! Fan jag vill också dit.. Dumt av mej! ;)

Vad mkt du värkar ha att göra, låter roligt :)

Föder dom upp små welshar också? Trodde det var stora halvblod med.
Inget ridhus att rida i? Hur gör ni då när det fryser på ridbanan?
Ja äntligen lite bilder:O) Det har jag efterlyst länge länge… Hoppas ni får det trevligt i GLOOOOBEN! *inte alls avundsjuk*

Jenny - Ohh ja, mkt o göra men sååå kul, oftast ska jag kanske lägga till =)
Gejsa - Nä dom är från Kulltorp, blev 3 inköpta i fjol samt en till från en annan uppfödare.. Nope på Tullgarn har vi inget ridhus, de stör utsikten från slottet *suck* Vi saltat ridbanorna så dom håller sig mestadels öppna.
Mims - Hihi ja lite bilder blev de tillslut, dock inte så många och def inte bra bilder…

kulltorp söder om kalmar?