Hästfokus artikel.
Hej
Jag letar efter en artikel ur en Hästfocus tidning. Artikeln handlar om en kvinna som har ca 40? hästar. (Många var det iallafall). Stall gården var asfalterad, hon mockade inte utan la bara in mera halm varje dag. Använde bobcat för mockning någon gång per år.
Hittar inte tidningen, och vet inte vilken jag ska beställa fast hon kanske finns på nätet?
Hoppas på svar
MVH Bell

Du tänker inte på Maria Winberg?
Hon har ett stall med mkt speciellt byggda boxar, men låter inte riktigt som det är det du beskriver..?

Jag googlade henne men det kändes inte rätt…
I artikeln så hade de t ex Boxarna nedsänkta ca 30 cm iförhållande till stallgången. För att det skulle räcka att fylla på halm. Boxväggarna var öppnings bara imellan boxarna för att underlätta mockning med bobcat. Ytter väggen var oxå extra öpnnings bar…
Blev det till någon hjälp?
känner i gen det! ska kolla igenom tidningarna jag har så ska vi se om jag kan hitta det!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jag tycker det låter som hennes stall..
Hon har nedsänkt golv, massor utav väggar är rörliga så att hon tar någon traktor till och från och bara skyfflar bort allt…

Jag gick in på hennes sida engång till och…
TACK det var ju hon ju!!!
Och jag har nog inte läst det i någon Hästfocus utan på Hippson!!! http://www.hippson.se/cldoc/18196.htm Tack tack.
Nu ska här funderas…
Tack igen.

Det finns nog artiklar om hennes special-bygge i de flesta tidningar annars med ;)