Fräckis... läs på eget bevåg!!
Kinesisk tortyr
En ung man gick vilse i skogen, och efter att ha yrat runt hela dagen och långt in på kvällen hittar han en liten stuga. Han knackar på och en urgammal kinesisk gubbe med långt grått skägg öppnar. Den unga mannen säger:
- Jag har gått vilse… skulle jag kunna få övernatta här?
- Självklart, säger den gamla mannen, men på ett villkor!
Om du så mycket som lägger ett finger på min dotter kommer jag att utföra de tre värsta formerna av kinesisk tortyr på dig!
- Ok, säger den unga mannen och tänker för sig själv att med tanke på mannens ålder måste dottern vara ganska gammal själv. Under middagen kommer dottern ned för trappan till ovanvåningen, och hon är ung, vacker, och har kropp som en gudinna! Hon är tydligt attraherad av den unga mannen och kan inte ta ögonen från honom under hela måltiden.
Den unga mannen ignorerar henne emellertid totalt och går och lägger sig genast efter maten som han lovat den gamla mannen. Under nattens lopp kan han mellertid inte hålla sig efter att ha legat och tänkt på henne, utan smyger in i hennes rum. Där har de vild, ohämmad sex ända till gryningen. Den unga mannen smyger tillbaka till sitt rum i soluppgången, trött men lycklig och hoppas att den gamla mannen inte hört eller märkt något.
När han senare vaknar känner han ett tryck över bröstet och när han tittar ligger det en stor sten på bröstet med en lapp fäst på:"KINESISK TORTYR 1, STOR STEN PÅ BRÖSTET"
Jaha? Tänker mannen, var det de värsta han kunde hitta på? Det var ju lite lamt.
Han tar stenen och kastar ut den genom det öppna fönstret. Just när han kastat stenen får han syn på en annan lapp: "KINESISK TORTYR 2, PENIS FASTBUNDEN I STOR STEN"
Panikslagen tittar han ner och konstaterar att det stämmer, han ser att snöret håller på att bli spänt och bestämmer sig snabbt för att ett eventuellt benbrott måste vara bättre än att bli kastrerad, och hoppar med ett resolut pantersprång rakt ut genom fönstret efter stenen.
Mitt i språnget ser han en stor skylt på marken: "KINESISK TORTYR 3, TESTIKLAR FASTBUNDNA I SÄNGSTOLPE"
>_<
AJ
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Hahaaa! Oaaaaaasch! :O
Hihih. Den var lite rolig! : P

hahah, aaaj ^^

haha xD

Aj som tusan!
*fniss*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

*asg*

*fniss* den va skojh!

ajjj
har ngr till på lager men de är väl fräcka.. vet inte om jag vågar lägga dem här?
HAHAH aj =D
#10 Jo, fler!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
ajajaj hehehe (As garvar)
ahhaha ;D
Hihi den var lite fräck XD
#10 Skriv på du bara
Haha x)
http://www.regret-nothing.com

haha
//Mickan

ASG!!!!!!!!!!!! Jag vill ha fler!!! :D
då laddar vi upp en till MEN den är GROV!
En man och hans fru hade bestämt sig för att lära sig spela golf,
så de bokade en instruktör. Mannen va på den första lektionen och
instruktören ville se om han kunde slå en golfboll rätt. Mannen
grabbade klubban och slog till, men bollen gick rakt in i skogen.
Instruktören förstod vad han gjorde fel och sa:
- "Du håller klubban för hårt, låtsas att det är din frus bröst
du håller i och försök igen". Den här gången flög bollen rakt
fram, minst ett hundra meter.
Dagen därpå var det frugans tur att ta samma lektion, hon slog
ett prov slag och bollen gick snett in i ett par buskar. Då sa
instruktören:
- "Låtsas att klubban är din mans pick du håller i och försök
igen". Frun gjorde detta och bollen dunsade iväg ett per meter.
Då sa instruktören:
- Det går nog bättre om du tar ut klubban ur munnen"…
hahahahahahaah

ha!

hehe!! fleeeeeeeeeer!!

Hahahahahahaha!!!!De var bra!

hahaahha vet inte om jag är skadad elelr vad, men tyckte inte den var såå farlig *fniss*
hahahahahahaha! Den första hade jag hört men inte den andra…VILL HÖRA FLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den här är kul!
Det var glädjeflickan och kunden Evert som hade tillbringat natten tillsammans. På morgonen när Evert skulle lämna sitt sällskap, ville han inte betala för natten? Hon reagerade naturligtvis och kontrade med att dra honom inför tingsrätten.
Den stora dagen kom och förhandlingarna skulle just börja då en mellanstadieklass träder in i tingssalen. Domaren inser genast problematiken och kallar till sig glädjeflickan samt Evert. Han säger att med tanke på moralen i fallet så måste man låtsas att det inte är en uppgörelse mellan en kund och en glädjeflicka utan mellan en säljare och köpare av en lägenhet.
Förhandlingen inleds med att Evert får förklara sig: - För det första var lägenheten fuktskadad. - För det andra var skithuset beläget alldeles för nära vardagsrummet. - För det tredje var
lägenheten alldeles för stor.
Sedan blev det dags för glädjeflickan att bemöta Evert: - Vad! gäller fukten i lägenheten så var han väl förberedd då han hade tagit på sig regnrock. - Vad gäller skithusets belägenhet i
förhållande till vardagsrummet så kan det knappast spela någon roll för han sprang
fram och tillbaka mellan de två rummen titt som tätt.
- Slutligen vad gäller lägenhetens storlek så går det inte att komma med möblemang för
en etta när man skall flytta in i en fyra.

hihi
hahahaha…fler?

Det var en gång en liten pojke som var ute och gick med en överkörd padda. Han gick in på en bordell och sade till bordellägaren:
- Jag vill ha sex med den utav era tjejer som har mest herpes.
Bordellägaren blev lite fundersam över pojkens önskan, men lät honom få sin önska uppfylld och visade honom till ett rum.
När pojken kom ut igen så kunde inte bordellägaren hålla sig, utan blev tvungen att fråga varför i hela världen pojken ville ha samlag med den utav hans tjejer med mest herpes.
- Jo, svarade pojken, när jag kommer hem så kommer barnvakten att antasta mig, då kommer hon att få herpes. Senare kommer pappa att ha sex med barnvakten, och då kommer även han att få herpes. Sen kommer pappa ha sex med mamma, och då får hon herpes. Sen kommer mamma att vara otrogen med brevbärarn', och det är den jäveln jag vill åt, för det var han som körde över min padda!

Hahahahahaha!!! XD
Såååå kul!

hahaha!!!
Hahaha det här var kul ^^ Mer, nån? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hahahhahaha xD Fler!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Här kommer en…
Fredrik Reinfelt var ute och åkte i den skånska landsbygden. Plötsligt sprang en gris upp framför bilen och chauffören hade inte en chans att väja utan körde på grisen som dog på fläcken. Fredrik sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som hänt.
En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning, rökande en cigarr och med en vinpava i ena handen.
Vad hände? Frågade Fredrik.
- Jo, bonden gav mig vinaren, hans fru cigarren och sen fick jag ortoligt skönt sex med deras 20-åriga dotter.
- Herregud! vad sa du till dem? sa Fredrik.
- Jo, jag sa bara: Jag är Fredrik Reinfelts chaufför och jag har haft ihjäl svinet!!
Hahahahaha xD

#26 HAHAHAHAAH den var kulig!!
ahahaha den va också bra