OT...Kan en hund glömma....
….var den hör hemma?? Alltså jag har jag ju lämnat Bonny till Shirley nu för jag har för ont för att kunna gå ut med honom riktigt och så. Jag saknar han jättemkt och får dåligt samvete för att bara skickat iväg honom hemifrån…. är 24 dagar tills jag är beräknad föda men man vet ju aldrig…kan ju bli förlängt med…. tänk om han glömmer mig som matte och tror jag har sålt honom eller nåt??!!!!! igår när jag var där ute såg han jättesur ut på mig….. usch känns jobbigt….. överreagerar jag???????? snälla säg vad ni tror om detta……
Nej dom glömmer inte :)

du är höggravid soffan, då överreagerar man för precis allt!
klart, han känner sig säkert undanskuffad och undrar vad sjutton han gör där. men, åk ut där och var med honom. han behöver känna sig älskad med, och glöm inte bort det när bebben har kommit för allt i världen.

När jag å min sambo åkte utomlands lämnade vi bort våran hund. Han blev överlycklig när vi kom hem (var borta en vecka, det längst vi lämnat honom) och sen var han rätt fjantig i några dagar. Följde efter oss hemma hela tiden så att vi inte skulle åka ifrån honom igen ungefär.. Men nog vet dom vart dom hör hemma =)

kan ju berätta om nadja som träffade sin gamla ägares syster i somras. hon var så glad så glad så glad så.
de glömmer inte soffan!

skönt att höra lite lugnande ord…

Bonny är hemma igen nu…..
….både jag och barnen saknade han för mkt…mest jag tror jag…

Haha inte lätt inte Pim. Hoppas du orkar gå ut och gå med honom nu då. *ler* Eller ska du gå mycket så du får bebben fortare?

#7 ja det får nog bli så mycket gång jag bara orkar…. resten får jag leka med han i trädgården och slänga pinnar eller nåt. Ja hade inte varit helt fel om jag kunnat gå så bebben kommer…de säger ju man kan det så det får bli för både bebis och Bonny och mig själv med…skönt att ut och gå me….så länge det inte gör ont..

Mmm förstår att det känns tungt också. Har som sagt också haft foglossning i över 1 år så jag vet hur det känns. För det var väl foglossning du hade nu?

#9 har problem med foglossning, ryggen och ischias… haft sen ca v 23….. Nu känns det värre än någonsin på morgonen. Ibland kommer jag inte upp på morgonen utan får ligga ett bra tag och typ vänta ut värken…. jobbigt. Men nu är det snart över och bara längtar tills jag håller min lilla i famnen..
Djur i motsatt till oss lever här och nu så har han/hon ett bra hem som tillgodoser dom grundläggande behoven så är nog djuret tillfreds, det är säkert värst för dej med glömmer….det gör dom inte