Har vi haft denna artikeln?
Måste däremot utfärda en vanring för bildmaterialet i tidnignsartikeln.
http://www.expressen.se/nyheter/1.941708/krockade-med-tag-utanfor-solvalla
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Fy vad hemskt..

Äej fy fan… :'(

:| vidrig bild…
För ngn vecka sen krockade ett tåg här med fem tjurar, precis efter att jag hade gått av ett annat tåg, min kompis såg köttslamsorna som hängde från loket :S
uuuh :S sitter hästen fast i den där runda grejen på tåget? :S
#5 dessvärre…. ja.
*ryser*
uuuh :S

Ja, usch ja, det var otäcka olyckor. Men som tur är gammal. Fast det där med tjurarna har väl inte stått i tidningen vad jag har sett. Otäckt för föraren att se dom stå där och inte kunna göra något åt det. Burr!

USCH, tur att man inte ser så mkt av hästen! (om ni fatta vad jag mena)
Alltid hemskt! Tkr dom borde ha stängsel vid järnvägar.
För nu håller dom på med botniabanan vid oss och den går på höger sida bara några meter ifrån ridvägen där storsätt alla rider och på vänster är det ett jätte djupt dike typ 10meter kanske.
Om hästen blir rädd å kastar sig åt sidan kmr ju alla typ å dö :/ Måste klaga på nån! Någon som vet vilka man ska prata med för att få stängsel?

Men fu så hemskt:'(
#9 kommunen och då bland annat djurskyddet……. det ska ju inte behöva hända en allvarlig olycka bara för att de ska få tummen ur o sätta upp staket.
Nej vad hemskt 
#9 jaa!
då man ska rida/köra över vägen från rakbanan från travet så är det en stor livsfara!!! jag har varit nära på att bli påkörd då flera bilar OCH lastbilar bara har tryckt ner gasen då man är mitt på vägen! och endel bryr sig inte ens om att man är halvägs över och näästan ingen fattar att dom MÅSTE stanna!!! och extremt jobbigt då min luddan puddan hatar att stanna… Typ reser sig och kastar sig ut i vägen! jag tycker att de borde införskaffas farthinder!!