Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 859 ggr
gejsa
0

Titta så roligt!!!

Jag skulle precis släcka ner här och gå och sova. Så tänkte jag att jag skulle kolla Expressen vad som hänt nyligen. Då fick jag se detta:

http://norrkoping.expressen.se/nyheter/1.936596/har-raddas-folen-fran-en-saker-dod

Känner ni igen dom? Verkligen roligt att få se att dom är här nu. Skrattande

__iE
0

:')

Lizzan
0

:D

joytick
0

Va kul att det uppmärksammas lite i media :D

davidia
0

åh va roligt.och 23 stycken :)

gejsa
0

Ja, fast det var 24 föl så någon måste ha hoppat ur. Hoppas det inte var den som jag ville ha. :(

Den lär väl vara slaktad nu isf.

LinaN
0

Vad roligt att se att det gick i hamn! :D

Underbara sm åtrollungar!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

bubbelbubbel
0

verkligen kul att se lite om det i media !
det får det hela att bli mer seriöst..

gejsa
0

#7# Precis så tänkte jag med.

Sotis
0

:D

PimTheGreat
0

vad härligt att läsa….:D

gejsa
0

#10# Ja, man undrar ju ofta hur det gick om dom överhuvudtaget kom till Sverige. Här fick vi svart på vitt att det fungerade.:)

elin
0

:)

/Elin

smurfan-13
0

Tror att det uppmärksammades i iaf 4 tidningar och på någon lokalkanal. :)

Väntar fortfarande på bilder från resan av Åsa som hänger på samma hundforum som mig

gejsa
0

#13# Visa gärna lite foton här med. Följde en häst inte med eftersom det fattas en? Vet du det?

gejsa
0

#15# På deras hemsida så är det 24 hästar som är bokade år 2007 men det kom ju bara 23 enl tidningen. Så en fattas väl?

Kul att få se ännu mer foton. Tackar!

gejsa
0

Ah! Nu står det att det är 24 föl så den första tidningen hade fel på antalet bara. hihi

Lorita
0

Och nästa år kommer en ny kull föl att rädda, suck Gråter börjar bli lite kattungar av det hela Generad slit och släng Gråter frågan är om man räddar fölen eller ökar vinsten hos upp födaren Fundersam

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

gejsa
0

Ja, jag är iaf tacksam att alla inte tänker som du. *ler*

Och några till här på forumet. Ni behöver inte ge er tillkänna. Jag vet vilka det är ändå. .

Denna tråd ville jag inte skulle bli en tjafstråd hit och dit om vad som är bäst eller inte. Utan en glad tråd.

Lorita
0

Strutsar finns det gott om Hemlis

gejsa
0

Ja, du är så skojig så Lorita. Men du behöver inte tjafsa i denna tråd. Du gilar ju bara din egna uppfödning. Suck! Snacka om att man blir uttjatad.

Lorita
0

Ja, då skulle det inte finnas många hästar Generad jag gillar seriösa uppförare, och vips så fanns det fler hästar att välja på Skrattande

gejsa
0

Herregud säger jag bara. Ge dig va!