ot: Något för tomtemor?
Det börjar snart bli juletider. Kanske det är dags för alla tomtemammor att updatera juldressen…
nämen jösses, köper folk sånt ? :P

#1 jepp jag brukar köpa sju gånger om dagen
haha

kan bli lite dragit under slädfärden…
Grrr 
Hahaha XD

Haha
Den kunde ju varit lite snyggare ärligt talat, mer tomtig och mer fetich-ig nu är den lite för "vanlig" och slät mest :/
#6 Ja, det tänkte jag också på… Men den är helt klart bättre än en standard-tomtedräkt ;)

#1 ja folk köper sådana kläder, det finns klubbar där man är klädd så. Jag täffade tre som var med i en klubb förra lördagen, dom klär sig så, jag lovar 

Tyckte det var snyggt faktiskt :D haha :)
ska jag erkänna så har jag faktist en sån liggandes i garderoben :D
Finns mycket snyggare såna ju… :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#8, ja jösses, det är inte en klubb för mig :P

vill haaaaa
köp då ;)
Jösses vilka kläder! Kanske en julklapp…;-D

Det finns en affär i Göteborg som säljer sådana kläderna bland annat. Där har dom kläderna längst in och 18 års gräns för att få prova dom.
För övrigt så har affären nästan bara svarta/röda/lite vitt på sina kläder med mycket nitar.

Haha, tufft, nästa generations tomtar ;-)
Undrar om ungarna uppskattat den sortens tomte;-D
#16, shock ? :)
#18 Garanterat ;) Iaf vi som är några år över gränsen men fortfarande barn i sinnet :D
mja…tänkte nu på de små barnen…som ännu inte har såna snuskiga tankar..;-D…utan som ser farbror/tant tomte som ngt snällt o ulligt gulligt bara!

#16# Värst vad du känner till den där affären Lorita. *ler*

#16# Värst vad du känner till den där affären Lorita. *ler*
Gejsa, den affären är välkänd… ;) Fast det finns ett par till, som har mer udda utbud än den Lorita menar, om vi nu tänker på samma :P

#22/23 min dotter köper svarta kläder med nitar där
sen känner jag en del som köper kläderna längst in också.
Hehehe… vet inte hur många gånger jag varit på väg att köpa en sån dräkt:O) Nu harj ag ju inte direkt kroppen för det längre men hade jag varit i gammal hederlig form så skulle jag utan tvekan kunnat använda en så för att servera glögg en barnfri afton
#26 ja man hade nog blivit populär om man kommit m sådan på sig o serverat glöggen, hihi!
#27 hihihihi… absolut:O)

#26 dom kläderna placerar allt på rätt plats…….nu kom vi att prata om dessa kläder på ett släckt kalas och vi är hembjudna till en brydd person på juldagen…………………………………jag kanske skulle köpa mig ett litet liv, bara för att det skulle bli lite livat
få se få se

lorita, då begär vi att få se foton! =)
#29 absolut får du göra det!! Sen vill i ha rapporter:O)

#30 foto på min dotter = NEJ, på mig om jag vågar på juldagen = ja vist