Vad hemskt.. Fast jaa…utan lyse och ingen knäppt hjälm är ju ganska idiotiskt också!
Rest in peace!

Uschja, inte långt härifrån där jag bor .. De måste dessutom kört i en jädra fart ?!
Va ju inte ens 1 år sen en annan körde ihjäl sig inte heller så långt därifrån (Råby- skåne), sen i somras blev en också rejält skadad också i närheten .. moped här med ..
#2 körde 80 dessutom :S
båda 2 är döda.. men det nämns bara en i artikeln.. den som levde dog idag. han låg o koma och dom stängde av den där maskinen

#3, ojdå ..
Han var hjärndöd, däeför de stängde av.. man stänger annars inte av om man ligger i koma, inte efter sån kort tid iaf .. Hemsk vilket fall som helst :(

Usch x(
Min kompis, John krockade utanför Väring. Han var ju nära på att dö, han körde moppe, helt vanlibt, nykter m.m. men någon psykiskt störd jävel (ursäkta men han var förklarad psykiskt störd) som körde en bil bara rakt på honom för att han var "stressad" ! :@ samam med min pappa kompis som fortfarande ligger kvar i göteborg :/ Han kan säga vissa ord nu igen då han har legat inne i 7 månader nu…. hemskt! Samma sak där, ngn person som var lite stressad!!!! USCH! Han började prata för bara ngra veckor sedan och nu kan han även rörra lite på benen, men resten av kroppen är helt medvetslös, så han komemr få sitta i rullstol resten utav sitt liv. :( vi tänker på dig Pier!

Ja, det är alltid ledsamt när unga människor dör. Men varför vara så dum och köra utan hjälm och så fort? Annars hade dom säkert levt nu. Dom var inte rädda om sitt liv. :(
Usch då x/ Fast de får nästan skyllla sig själva.
För några månader sen var det en 15 årig kille från min gamla paralellklass som dog. Han körde moppe i en rätt brant och svängd backe och kanske gick det lite för fort så han kom över på fel sida av vägbanan och krockade med en lastbil R.I.P.

Jag tycker att det är bättre om dom krockar rejält, får lida för det resten av livet. Det blir deras straff då.. att dö är det mildraste straffet som går att få.. Vissa kör ju lugnt och det kan hända en olycka ändå. Då är det synd om dom såklart, men man tkr att dom som kör hemskt ska få sig en uppläxning i vad som kan hända eller så..
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Yessica, om det skulle t.ex. vara din dotter som körde och dog, skulle du sagt samma sak då?
Bara undrar.

Nej nej det var inte såå jag menade! Det är såklart superdupertråkigt för dom som blir kvar.. Det förstår jag till 50000%..
Men om man kör vårdslöst får man skylla sig själv, men jag tycker synd om dom som det drabbar! Men om man kör vårdslöst och dör blir det ingen läxa för den. Utan det är ett milt straff för den, men ett hemskt "straff" för alla runt omkring.
Hade det varit mitt barn som hade kört vårdslöst och skadat sig svårt, hade jag såklart tyckt synd om den och säkert varit ledsen och vakat över den dag som natt tills den var frisk! Men jag hade också tyckt att lite får den skylla sig själv. Då kanske den lär sig något. Jag skulle såklart vara mycketmycket ledsen om denna dog, såklart!
Jag tycker att vad jag än säger så kommer det vändas fel. Det är INTE meningen. Det är så svårt att förklara på det sätt så att man.. jaa inte kan vända på det så det blir helt fel.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi