Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 882 ggr
E_hjo
0

OT: NEEEEEEEJ!

Hur faaaaasen kunde Daniel åka ur idol????
Buhuuuuääääääääää!!!!!!    *snyft*   :´(

joytick
0

Japp vart jättepaff. Men mig gör det inget, fast hellre att Andreas hade åkt. Men Marie och Amanda i final i alla fall!

Katter3
0

Daniel skulle ju vinna allting…

Andreas sjunger bra, men om någon ska åka ut är det han.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

davidia
0

jag hade ju hellre sett att andreas åkt ut!!!

Anna
0

Daniel skulle vinna.

Seriöst, det är något fel på svenska folket. Favoriterna hängde löst liksom.

Åker Amanda ut nästa gång tänker jag inte titta mer! Den här säsongen har ballat ur totalt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

fridak
0

men man får väl se på det så här: det har sällan gått bättre för de som vunnit idol jämfört med de som kommit två,trea,fyra. Vi ska väl vara glada för att daniel inte vann;)

davidia
0

jo det är faktiskt sant att det gått bättre för dom som inte vunnit.

RubHel
0

JAG GRINAR INOMBORDS!!!! Så jäkla frustrerad och arg och ledsen att han åkte ut! Han skulle ju VINNA!

WornOut
0

ELLER HUR?! Jag börjar snart lipa !!! han var ju för fan bäst av alla som någonsin varit med i hela jävla idol ! det här var nog sista gången jag kollade på programmet !! :| hur fan tänker svenska folket?!?!?! Daniel I Love You

WornOut
0

* ursäkta svordommarna, är så… gaah!

gejsa
0

Haha Yes Daniel åkte ut. nej, skämt åsido jag tycker att Amanda skulle åka ut. Det skulle ju vara Marie och Daniel kvar i slutet. Men nu måste ju bara Marie vinna alltihop. Så är det ju.

lisette
0

"det var inte ens roligt" gejsa,

//pippa

gejsa
0

Jo, jag tyckte faktist det. Han var duktig men för mig var han inte en Idolvinnare iaf. Han var så himla lik Dileva och han är inte bra tycker jag. Så det så……Punkt!

Varför sitter du och skriver i Lisettets namn förresten?

lisette
0

hon satt brevid mig innan. men hon ar lagt sig nu, jag håller på att ladda upp bilder. sen blir det sängen för mig med…

gejsa
0

Ja, jag ska med natta mig. Natti natti

hihi Grät hon sig till sömns?

Lindbygarden
0

Nope… no mooooore IDOL för migSkrikandes

Marija
0

Amanda skulle åkt! USCH!
Andreas ska vinna ^^

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

reddie
0

Hur många av er som gnäller över svenska folket och att Daniel åkte ut röstade på honom?

Visst haade jag hellre sett att Amanda åkte ut…

Pandoer
0

tycker också att det var konstigt att daniel åkte ut..svenska folket har ingen smak ju! Amanda borde lätt åka ut..hon sjunger sjukt dåligt (hon sjunger självklart bättre än mig, men inte bra nog för att vara med i idol tycker jag). Förstår inte att alla tycker att hon sjuner bra. okej, hon skulle ha en fin röst om hon inte sjöng falskt hela tiden när hon ska ta en ton, men det spelar ingen roll hur fin röst hon har, sjunger man falskt ska man inte vara kvar, trevlig eller ej… så tycker iallafall jag :) jag tyckte att daniel och marie skulle ha kommit till final, men nu hoppas jag på andreas och merie istället…

Anna
0

Jag röstade på både Amanda och Daniel!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

IdaKarlemon
0

Det är helt jävla SJUKT!!! Hur h*lvete kunde han åka ut! Om inte amanda vinner nu så ska jag sluta kolla! JÄVLA PISS! Gråter

fridak
0

amanda får inte vinna. jag vill höra mer från henne!!!

Linjerat
0

Andreas är den som sjunger bäst av allihopa, men hoppas att Marie vinner hela tävlingen nu när Daniel åkte ut…=/ Det var ingen som röstade på Daniel eftersom alla trodde att han satt säkert, tråkigt men sant. Nu ska Amanda åka ut, jag tål inte att höra hennes falska toner något mer…

RADiOACTiVPiG
0

asså synd att daniel åkte, men åker amanda ut nästa vecka så tänker jag bojkotta idol x'D

Sotis
0

Jag ser ALDRIG idolxD

Johanna
0

så länge Marie är kvar så.. :)

nee, men jag hoppas att hon är bland dom 2 sista… hon behöver helst inte vinna eftersom det brukar gå bättre för dom som inte vinner…. o hon är ju bäst! :)