Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 669 ggr
bubbelbubbel
0

tv.

kom precis att tänka på, jag som alltid tittade på big brother när jag kom hem från jobbet, dvs nattsändningen, vad ska jag titta på nu ?

vad tyckte ni förresten om att jessica vann då ?
jag tyckte faktiskt det var bra, jag anser att det var dom bästa som satt i finalen, och trots att jag var lite tveksam till jessica i början så tyckte jag att hon var rätt tuff i slutet. jag tycker hon var värd det.

nu ska jag nana. godnatt. :)

Citron
0

Jag hurrar för Jessica. Jag tyckte att antingen hon eller raggaren skulle vinna. De vågade båda vara sig själva och brydde sig inte alls om vad andra tyckte om det. Tyckte dock det var synd att dvärgen försvann så snabbt. Ville ju se honom "in action". Han verkade så cool. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

lisette
0

jag har nog lite hatkärlek till jessica, en sån människa hade jag velat strypa om jag bott med henne. men hon var skitskoj att titta på.. :D

Ottino
0

Tyckte det var bra att hon vann, den enda värdiga vinnaren. Raggaren var ÄÄCKLIG, fan han hade smutsiga kallingar när han gick ut ur huset BLÄ! Dessutom smygkvinnohatare. Anton var väl okej, men han har väl redan pengar så svenska folket ville inte rösta på honom.

gejsa
0

Jag röstade på Jessica hela tiden. Gillade hennes stil. Raggaren gillade jag inte. Det kändes som om han överdrev för att vinna. Löjligt att sitta i bara kalsonger på finalen. Det var tur att han inte vann.

Danne och Anton tyckte jag också om. Men Danne var ju bara där liksom. Jag tycker att ska man vinna i BB så borde man utmärka sig lite så man kommer ihåg dom. Anton är ju en rikemansson om jag fattade rätt så han behövde inte mer pengar. Men han var otroligt snäll kille iaf.

emsems
0

jag hoppades på jessica. tycker hon är störtskön.. snakar inte skit, hatar allt öppet, haha ÄLSKA!! =)

F.Ö gillade jag Danne, men han skulle itne vinna. det var skönt att linn och anna åkte ut, som jag måste påstå att jag inte tålde, samma med carina. rääger var skön, men inte vinnare. jag tror jessica var rätt klar från början

bubbelbubbel
0

anna tyckte jag var rolig, men linn, pöööh, henne hade jag problem med. haha.

men självklart. jessica hängde löst lite grann, men hon sopade ju till alla och vann, bra jobbat.
nu återstår det att se, hur snart hon dyker upp i alla tidningar med sina nya bröst ;)