Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 491 ggr
VeNyRa
0

Tar det aldrig slut?!

stallchefen försöker vända mej emot monsuns ägare. . . tror hon på fullaste allvar att jag tänker bli sur på henne?! har skött monsun i fem år utan problem.
såhär sa Chefen till mej:

Chefen  - hur mkt rider du monsun nu?
Jag  - jao, 2-3 dagar i veckan, Ester har honom en del också.
chefen  - jaha, varför det då?
jag  - Hon skötte honom i sommar när hon stod med zinette.
Chefen  - jaha, känner du dej inte lite åtsidosatt?
Jag  - jao lite kanske med det funkar.
Chefen  - Men monsun är ju nästan som halva din häst eftersom att du betalar för honom.

allt dedär sa hon i en ton som att ´fy vilken dålig människa monsuns ägare är´.
efter dedär samtalet höll jag på att spricka. Hon sa dessutom ´stanna på en volt här hos mej´ innan hon började fråga ut mej.

Är så less på att tjorv nu, jag är inte så jäkla lättpåverkad att jag vänder mej emot någon bara för att hon säger det. . .

Marija
0

Men gud! :( Sådant är verkligen inte kul!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

VeNyRa
0

Näe, vill inte fara ner dit, känns otrevligt när nån är sådär.

Fiona
0

asså vill din chef den där tjejen nått eller ? få er att bli osams ? .. skummis .. ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

NovaRoll
0

Säg ifrån att du inte accepterar hans/hons sätt angående inställning till dom andra i en lugn och trevlig ton för att annars får DU samla er alla och reda ut vad det nu är som är hans/hons problem…..enkelt och konsist och mycket EFFEKTIVT, stå på dej annars gör någon annan det, ett mycket tänkvärt ordspråk som stämmer allt som oftast. :D