SM !
http://www.equipe.nu/MeetingDetails.aspx?mId=2893
Vem hejar/tror ni på?
Junior:
1. Elenor Bellander - Fleru D Lis (håller alla tummarna)
2. Kim Krog - Equs Roxette
3. Rebecca Wallenstam - La mancheT
Young Rider:
1. Elin Uppling - Non Stop R
2. Amanda Kjellberg - Kurage
3. Robin Ingvarsson - Chess18
Senior:
1. Peter Eriksson - Etrusco
2. Helena Persson - Clark 11
3. Erika Lickhammer - Magic Dream

Ops.. ursäkta stavningen.. skyndade mig :P
Elenor Bellander är duktig! Har fotat henne :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag upptäckte nu när jag satt å läste listan att jag inte känner någon alls som rider, eller någon häst, (även om jag känner igen flertal) så jag känner inte någon större lust att heja på någon särskild :P
Eftersom jag inte vet hur någon av dom rider typ så kan jag inte säga vem jag hejjar på ^^

jag hejar nog på Amanda kjellberg och kurage, hemmakär som jag är
go borlänge 

Prickade in en på JSM iaf. =)

ingen aning om vem nån av dom är =)
Roligt att dom har det på Grevagården igen, kul att man har ägt och bott på grevagården (:

#8# Jasså? HÄFTIGT!:)

#8# Jasså? HÄFTIGT!:)
jah (:

Jag måste nog heja på Jessica Pävinen som vart med med sin häst Mantovani.. :') Känner dem..
#11 Vart bor du nu då?

#12 Sm har redan gått ;)

#13 Jag vet :) Jag menade hejade ^^ Jag var i Skåne då men bor vanligtvis någon kilometer därifrån.. Rider på ridskolan bredvid.
#12, mormor och morfar dog och minnena jagade mamma, så vi flyttade tyvärr till en mindre gård med mindre stress.

wilma osm vann är så grymt duktig!!

#15 Bor ni nära Skultorp nu också?
Twinlight, Nej, mamma orkar inte vara nära det. Dom har förstört vårt Skogslyckan där alla hästarna ligger begravda efter branden. Det har dom gjort till en soptipp just nu. Vi bor mellan stöpen/skövde.
#18 Var det din mormor som grundade grevagården? För isf vet jag vem hon var…

#18 Stackars dig.. :/ Hemskt faktiskt.. Men det finns ett stall på Gravagården som "hästkunniga" säger inte är godkänt för att ha hästar i.. Eftersom det är för smal stallgång ifall man ska utrymma vid brand.
#20, menar du min mammas lilla stall? Där hennes hästar bodde? Precis brevid huset? Det är ombyggt.
Min mormor dog som 49 år, alkoholen tog hennes liv, hon dog när mamma var 14 år. Så, nej. Hon grundade inte grevagården. Det var min morfar, Edgar Johansson, som dog när jag var 2 år av naturlig orsak. Som arbetar som arkitekt och har gjort dom flesta lägenheten/husen i skara/skövde m.m.
Och jag vill abra påminan er om att, Grevagården avr 10000 gånger finare förut, stakettena var målade, hästarna gick i hagarna längst vägen, hagarna var klippt, islandshästsbanan var inte igenväxt, ridhusen var nymålade, blommor överallt och gemenskapen var perfekt, men nu är allt helt annat.
Kan skana in en gammal bild på skogslyckan för längesedan och nu och på grevagården för 20-10 år sedan (:
Ligger Grevagården ungefär i Skövde?
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
jao, typ (:
Amanda Kjellberg - Kurage
Heja Dalarna!!

#21 Ja.. Det menar jag. Jag har varit där rätt ofta nu och stället ser ut att sjunka ihop. Det nybyggda ridhuset väggar är skitiga, på SM och andra tävlingar sätter de upp blå plast så att det inte ska synas.
Det finns en hage upp mot grusvägen som leder ner till Jutagården, bredvid vägen in mot Grevagården som är helt igenväxt.. :/ Med massor av snår. Och vart finns den där Islandsbanan?
Du vet… om du står med ryggen emot parkeringen och ansiktet emot det lilla… runda ridhuset? xD Där till vänster så är det en liten väg, där är den en rundel som var mkt fin fin förut! Som alla brukade rida som uoovärmning (: