Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 2194 ggr
elin
0

Priser m.m.

Hur många rosetter, pokaler, plaketter, diplom och andra priser har du vunnit?

Jag har 8 st rosetter med diverse hästar,
sen har jag 7 rosetter med Nisälla och ett diplom och ett hederspris med henne. :)

/Elin

elin
0

jahajja, puttar

/Elin

RADiOACTiVPiG
0

Jag har som inte tvälat så mkt men har bara änsålänge 3 clear round rosetter elelr ja jag har haft några flera men dem försvann när vi flytta :/

Anna
0

Jag har inte tävlat, men Windy (medryttarhästen) har ca 50 rosetter :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LinaN
0

2 klubb clear rounds, en lila från ridlägrets hopptävling och en gul från blåbärshoppningen på 40 cm ^^

1 blågul göteborg horseshow för minne, anno -97 

Utöver det? inget alls.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

E_hjo
0

Inte ett enda pris!   : D

thilda-
0

oj, :P har så många så jag kan inte räkna ^^ haha (travrosetter)……

Och pållan har en enda roset från ridningen:)

-Japp-
0

hm, ett 20-tal rosetter och några plaketter..

bubbelbubbel
0

jag har aldrig tävlat men jag har ett ridborgarmärke :P haha

joytick
0

12 kanske? Alla är från clear rounder förutom en som är gröön :D

fridak
0

2 rosetter från terminshoppning…

Lyrik
0

5 rosetter med första hästen, Blue Skies

2 rosetter med Lyrik

2 diplom med Blue Skies.

Sungria
0

Två stycken med Heeman, båda från ridlägret i somras, o så har jag 2-3 clearound rosetter från förra ridskolan, har för mig att jag red russet Hubert alla gångerna ^^ sen har jag 4-5 rosetter från några halloween-gymkhana grejer från hundra år sen :)

PonnyAnnie
0

Ca 40 rosetter , 20-30 plaketter , ett segertäcke , tre diplom , 14 pokaler  och en massa annat som ryktborstar och grimmor typ.

Katter3
0

Har ingenting, de två klubbhoppningarna jag varit med på vägrade jag ut mig. Gillar inte att tävla heller.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

__iE
0

1 Cool Från en Knatte-hoppning när jag va 10 :P

wewwa
0

Jag tävlar inte, så jag har inte så mkt…
På en tipsridning vann jag första rosett, sen har jag nog bara tre diplom i tre hoppclearrounder här i området och dom körde inte med rosetter då. Sen är det märke 1 från ridskolan när jag var liten.
Sen är det tre rosetter i olika klasser med kaniner, två andraplatser och en fjärdeplats.

svampi
0

7st. Har fått 3 med Krabat.

Massor av diplom!Vet inte hur många…dom ligger lite överallt.Skrattande

AliceL
0

tror det är 30-40 placeringar och ungefär lika många CR och.. åtta plaketter (inte fått för alla placeringar :(), lite småpokaler och andra hederpriser ;)

jn84
0

3 clearrounder och 1 blå :)

SofiaGenne
0

ngt på 220 rosetter (clear round rosetter inräknat)
flera pokaler, och en massa plaketter. 100-tals grimmor (nej, men känns som det) som hederspriser (ksk är en 12 grimmor) , och massa övriga saker. Segertäcken bla. :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Akerberg
0

Har ca 60 rosetter. Mest clear rounder, men 1 blågul, 5 blå, 1 gul och en grön =D Samt 2 rävsvansar och 6 små bägare och 6 plaketter (inte stallplaketter)

lisette
0

1 blå/gul på en klubbtävling på frutti. vi var två startande i klassen och jag fick en vägran.

1 gul från en westerntävling i usa. vi var tre startande.. ;)

warum_nicht
0

ingen aning….=/ har inte sparat några tror jag. min mor har några pokaler kvar och några blågula men resten har nog råttor på vinden käkat upp.

Cavello
0

Jag har 10 clearround rosetter med Boyen och sen har jag en vinnartavla/Åbyvinstrosett från min fd. sköthäst.

sofiiea
0

ca 55 rosetter varav ca 20 är blå:S 22 plaketer men då är utställningsplaketer medräknade, 2 st typ statyetter  åå hederspriser ex en rosa mattaXD

Loa-bg
0

Jag har ca. 40 rosetter, 10 pokaler, en medalj och hur många plaketter som helst som jag bara slarvar bort Oskyldig

Elinaa
0

kanske 10 rosetter :)

LindaKarlstrom
0

4 stycken XD En röd, en vit/blå och två blå :P

tessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har bara tävlat tre klubbtävlingar med Yrla men vi har gått felfritt (CR) alla starter förutom en, då vi fick ett fånigt stopp på sista hindret… bara på´t igen! =) Så 5 CR-rosetter har vi hittills.

Och så har Eneldo & jag en rosett efter vår felfria ritt med "bombana"… ;)

Twinlight
0

Har en rosett från en clear round :) Har inte tävlat mer än det. Men jag har ju märke 1 och 2 och ridborgarmärket :D

steffy
0

jag tävlar inte, så jag har inte fått något inom ridsport, men inom bowling har jag fått 2 medeljer av min förra förening.

Johanna
0

oj, jag vet inte riktigt… har en hel del…  allt ligger i lådor i källaren.. Tävlade ju mkt när jag arbetade som beridare, en del rosetter lämnade jag även kvar hos ägare…

har väl 5st m Plutten tror jag.. o dom betyder abslot mest :)

nu hoppas jag ta många nya m Tassa när hon är igång…