Priser m.m.
Hur många rosetter, pokaler, plaketter, diplom och andra priser har du vunnit?
Jag har 8 st rosetter med diverse hästar,
sen har jag 7 rosetter med Nisälla och ett diplom och ett hederspris med henne. :)
/Elin
jahajja, puttar
/Elin
Jag har som inte tvälat så mkt men har bara änsålänge 3 clear round rosetter elelr ja jag har haft några flera men dem försvann när vi flytta :/
Jag har inte tävlat, men Windy (medryttarhästen) har ca 50 rosetter :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
2 klubb clear rounds, en lila från ridlägrets hopptävling och en gul från blåbärshoppningen på 40 cm ^^
1 blågul göteborg horseshow för minne, anno -97
Utöver det? inget alls.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Inte ett enda pris! : D
oj, :P har så många så jag kan inte räkna ^^ haha (travrosetter)……
Och pållan har en enda roset från ridningen:)

hm, ett 20-tal rosetter och några plaketter..
jag har aldrig tävlat men jag har ett ridborgarmärke :P haha
12 kanske? Alla är från clear rounder förutom en som är gröön :D

2 rosetter från terminshoppning…
5 rosetter med första hästen, Blue Skies
2 rosetter med Lyrik
2 diplom med Blue Skies.

Två stycken med Heeman, båda från ridlägret i somras, o så har jag 2-3 clearound rosetter från förra ridskolan, har för mig att jag red russet Hubert alla gångerna ^^ sen har jag 4-5 rosetter från några halloween-gymkhana grejer från hundra år sen :)

Ca 40 rosetter , 20-30 plaketter , ett segertäcke , tre diplom , 14 pokaler och en massa annat som ryktborstar och grimmor typ.
Har ingenting, de två klubbhoppningarna jag varit med på vägrade jag ut mig. Gillar inte att tävla heller.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

1
Från en Knatte-hoppning när jag va 10 :P
Jag tävlar inte, så jag har inte så mkt…
På en tipsridning vann jag första rosett, sen har jag nog bara tre diplom i tre hoppclearrounder här i området och dom körde inte med rosetter då. Sen är det märke 1 från ridskolan när jag var liten.
Sen är det tre rosetter i olika klasser med kaniner, två andraplatser och en fjärdeplats.

7st. Har fått 3 med Krabat.
Massor av diplom!Vet inte hur många…dom ligger lite överallt.

tror det är 30-40 placeringar och ungefär lika många CR och.. åtta plaketter (inte fått för alla placeringar :(), lite småpokaler och andra hederpriser ;)

3 clearrounder och 1 blå :)
ngt på 220 rosetter (clear round rosetter inräknat)
flera pokaler, och en massa plaketter. 100-tals grimmor (nej, men känns som det) som hederspriser (ksk är en 12 grimmor) , och massa övriga saker. Segertäcken bla. :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Har ca 60 rosetter. Mest clear rounder, men 1 blågul, 5 blå, 1 gul och en grön =D Samt 2 rävsvansar och 6 små bägare och 6 plaketter (inte stallplaketter)

1 blå/gul på en klubbtävling på frutti. vi var två startande i klassen och jag fick en vägran.
1 gul från en westerntävling i usa. vi var tre startande.. ;)
ingen aning….=/ har inte sparat några tror jag. min mor har några pokaler kvar och några blågula men resten har nog råttor på vinden käkat upp.
Jag har 10 clearround rosetter med Boyen och sen har jag en vinnartavla/Åbyvinstrosett från min fd. sköthäst.

ca 55 rosetter varav ca 20 är blå:S 22 plaketer men då är utställningsplaketer medräknade, 2 st typ statyetter åå hederspriser ex en rosa mattaXD

Jag har ca. 40 rosetter, 10 pokaler, en medalj och hur många plaketter som helst som jag bara slarvar bort 

kanske 10 rosetter :)
4 stycken XD En röd, en vit/blå och två blå :P
Har bara tävlat tre klubbtävlingar med Yrla men vi har gått felfritt (CR) alla starter förutom en, då vi fick ett fånigt stopp på sista hindret… bara på´t igen! =) Så 5 CR-rosetter har vi hittills.
Och så har Eneldo & jag en rosett efter vår felfria ritt med "bombana"… ;)

Har en rosett från en clear round :) Har inte tävlat mer än det. Men jag har ju märke 1 och 2 och ridborgarmärket :D

jag tävlar inte, så jag har inte fått något inom ridsport, men inom bowling har jag fått 2 medeljer av min förra förening.

oj, jag vet inte riktigt… har en hel del… allt ligger i lådor i källaren.. Tävlade ju mkt när jag arbetade som beridare, en del rosetter lämnade jag även kvar hos ägare…
har väl 5st m Plutten tror jag.. o dom betyder abslot mest :)
nu hoppas jag ta många nya m Tassa när hon är igång…