Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 681 ggr
Sungria
0

vad heter det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänkte kolla ifall det är nån här som vet vad den här "typen" av träns heter, alltså med den där sortens spännen bettet är fäst i (se bilden)? har för mig att jag hört pessoaträns men antagligen är jag helt ute och cyklar ;)

har kollat efter ett nytt träns men har bara hittat islandsträns med den är sortens spännen :P

tack på förhand!

Sungria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till bild, kanske lite tydligare.. (skonar er från mitt ansiktuttryck, därav den fina censuren :P)

Zahara
0

Hej du :) man kan nog hitta alla sorters träns med den sortens knäppe kan vara knussligt att hitta men det går! har ett jag köppt på börjes! Så namnet på tränset har inget med knäppet av tränset att göra utan det har med nosgrimman att göra :) Man kan säga (enkelt förklarat) att du har ett grundträns utan ngn nosrem och sen heter  nosrämmarna olika därför kallar man sen hela tränset så Ex träns med remontnosgrimma kallar vi remontträns :) Hoppas du förstog :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Sungria
0

tack för svaret :) jodå, jag förstod din förklaring! tänkte att det kanske skulle vara lättare att hitta ett bara ifall det "hette" nånting så man hade nått att söka på, hehe :P men ska kolla på börjes iaf!

Snuttan2
0

Det heter inte något speciellt, utan beskrivs bara som vad för spännen det är till bettet.

reddie
0

"vanligt träns med snabbspännen"