Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 783 ggr
bebbe
0

Könsbyte

Eftersom Mamma Liza har varit så rädd om sitt föl, har jag inte kommit så närma att jag kunnat kolla det riktigt förrän i dag, då upptäckte jag att det såg ut som om Olinda hade ett stort navelbråck, men vid närmare titt såg jag att det var en liten snopp, Så kontentan av dett blev att Olinda helt plötsligt blev en Oskar,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Linda
0

ha ha, så hade ju jag oxå det , min hingst var ju ett sto i ett par timmar..

Kiara
0

Jag, sa till min granne som var helt övertygad om att "Tindra" var ett sto, att vänta tills, den kissat. Nu så har de en liten hingst, man brukar ju ändå bevaka dom tills man vet att alla funktioner är igång. Så får man inte komma i närheten så att man kan lyfta på svansen så är det lätt att det blir fel. Gubben nästan idiotförklarade mig eftersom han sätt tuttar på hingsten "Tindra". Det är fantastiskt vad väl gömd Hjalmar är på en fölungeFlört

Tinka
0

Ha ha men jisses, en hon blev en han!Glad

lisette
0

*garv*

CBA
0

Se där jag

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

elin
0

haha näämen :)

/Elin

CBA
0

Undrar var orginalet skulle säga om man nämde detta för henne *skratt*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jen
0

Skrattandehehe, ja. ibland sker det märkliga saker.

men faktiskt har jag hör talas om att katter kan byta från hona till hane. men jag har aldrig hört det på häst.

gejsa
0

Ha, ha min honkatt heter Oskar.

jen
0

fröken oskar Oskyldig

bebbe
0

Eller Herr Olinda, men jag är i alla fall glad att det var en pilleman istället för navelbråck. har bara sett honom kissa ett par ggr, och på avstånd såg det ut att komma bakifrån,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

__iE
0

haha :D så dt kan bli ^^

Faxlin
0

*Asg* Ja vilka överraskningar man kan få. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MangoMelon
0

hjalmar xD *asg*