Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 616 ggr
elin
0

trick

kan era hästar några trick?
Som buga,ligga på kommando,vacker hov,stå som en bergget,"sitta" ,stegra.. ja listan e lång.. vad kan din häst?

Håller på o lär Nisse vacker hov :)
Hon e grymt lättlärd och tror att med lite mer träning kommer de och sitta helt och hållet.

/Elin

Sandra
0

Sandy kan tricket "vägra bli fångad i hagen"… väldigt underhållande för de som inte behöver springa efter henne som en galning.

E_hjo
0

min häst kan "tricket" att gallopera i full fart mot en när det precis har regnat och gräset är svinhalt med slitna skor. haha slidar och har sig som en galning!

[slo]
0

Min shettis jag hade för massa år sen kunde bocka på kommando ;)

gejsa
0

Min 21 åriga gobban kan stegra sig på mitt kommando, tacka med foten när jag säger "tack". Pussa mig när jag säger puss. Gå fot ute utan band. Han följer efter mig som om det vore ett osynligt band mellan oss. Utom när det finns gräs ute och han ännu inte fått gå på bete. *ler* Efter ridningen går han själv in i stallet, vänder i gången och stannar där vi ska sätta fast honom.

MiaMaria
0

Musse lyfter hovarna på kommando, har även börjat med att han ska hålla dom uppe så länge det är "tryck" emot. Han gör även yogan, riktigt bra stretch grejj!!

MangoMelon
0

min ponny lyfter alla fyra hovarna på kommando, kan buga och stegra sig från marken. :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se