Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 668 ggr
VeNyRa
0

JAAAA!!!

Äntligen har vårat totalt knäppa ordförande på jokkmokks ridklubb bestämt sej för att avgå, efter sej lämnar hon skulder på 90 000.. men är hon snart borta iaf!

MEN… det finns alltid baksidor med allt, efterträdaren blir nog inte bättre efter som hon också är med i våran ridskolechefs fanclub.

Ridskolechefen är otrevlig mot folk, förutom dom som är på hennes sida och mindre barn (hon hackade på en flicka som är ett år mindre än mej på mötet ikv) och hon låter allmänt otrevlig, man vågar inte fråga henne saker för då kan man få svar som ´vad tror du?´ osv. Hon mobbar ut folk som inte tycker som hon. Alltså hon är allt som en ridskole chef inte ska vara. och dom som är på hennes sida ser inte henne som den hon verklign är. sååå sjukt!!!

LindaKarlstrom
0

Åh vad trist!!!

och bara en lite fråga, ni har väl en shettis som heter Emma på ridskolan? 0:)

VeNyRa
0

japp super tjock och söt :-)

LindaKarlstrom
0

#2. Hur trivs hon? Är hon omtyckt? Kan du inte fota henne åt mig? Saknar lilla gumman <3

VeNyRa
0

Har du ägt henne ?

tror nog att hon trivs bra, men hon hade lagt sej ner nångång från början och haft lite andra bus för sej, men nu fungerar hon nog bra. alla tycker ju att hon är jätte söt :-) har inte sett henne ridas så mkt eftersom att jag far ner lite senare och hon går ju bara med småttingar.

VeNyRa
0

kan ta och fota henne bara jag kommer ihåg :-)

LindaKarlstrom
0

Nej men jag lärde mig rida på henne, och när hon blev till salu så frågad ägaren om jag ville ha henne, var tvungen att tacka nej, men sen lärde jag känna hennes nya och nuvarande ägare :) Och nu har jag inte sett henne på massor länge :P

VeNyRa
0

få se, äger vi henne lr hyr vi henne? (Haha ingen koll!)

LindaKarlstrom
0

ni lånar henne av hennes nuvarande ägare:) för Lena kunde inte ha kvar henne hemma då hon var understimulerad och smet :P

VeNyRa
0

Okej då hänger jag med :-) ska försööka komma ihåg att ta med kameran på onsdag.

VeNyRa
0

det verkar som att många här är åsiktslösa… menar kring 70 har läst inlägget men en har haft en åsikt?!

svampi
0

Gud vad himmla jobbigt! Skulle bli en smula galen på en sån typ. Men hur ska ni lösa penga problemet? Det är ju stora skulder…Hoppas det går bra i alla fall.Skrattande

Loa-bg
0

Men jisses! Aja, hon lär väl inte heller klara av ridklubben.

__iE
0

Jobbigt att det ska behöva bli så :S Hoppas den nya är bättre iaf.. :)

VeNyRa
0

#11 jag vet de där med pengarna eftersom att det är morsans jobbarkompis som har hand om ärendet, har inte hört något om det från nån annan så dom försöker tysta ner det. vilket jag tycker är fel eftersom att det kommer på nått vis att drabba oss. dom gjorde fel så det är dom som borde betala det tkr jag.

#12-13 hoppas också att det kommer blir bättre, hade det funits nått annat ställe att ha hästarna i närheten vet jag att typ hälften av hästägarna skulle flytta.