Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 827 ggr
Braindead
0

Min gammling.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är min gammla ponny.

Han är min första.

Han fyller 32 år nu.

Han är min stolthet.

Braindead
0

En till =)

__iE
0

söt =)

hairspray
0

Så sööt (:

Braindead
0

#2 #3 tack så mycket.

Man kan aldrig tro att han är 32 år när man ser han (iverkligheten)

Sussi
0

Jättefin! Brukar du göra något med honom?

Min dröm är att få behålla min 24 åring tills hon är riktgit gammal, förutsatt att hon mår bra förstås.

Maja
0

Oj, så fin!! :) Har du någon bild på honom där man ser hela hästen? :) Ras?

Braindead
0

#5 Han är ju tävlingshäst. Tävlade han (lätta klasser) tills han blev 29. Sen (som tur var) beövde han fixa tänderna, och då hade han behöft lugnande, men väterinären märkte att han hade en blåsning på ena sidan av hjärtat.

Så nu blir det bara mys och promenader.

Bara dom förblir friska så…

#6 Inte just nu, men det kan jag fixa

Han är Welsh/arab

Sungria
0

åå, vad fin han är, förstår att han är din stolthet :) min fd foderponny är oxå 32 år i år, även han är arabkorsning.

LinaN
0

Jag sa idag att ajg inte tänker rida in honom än på 1-2 år för ajg vill itne utsätta honom för onödigt slitage för tidigt, och jag vill ju gärna at tha nhåller så jag fortfarnde kan rida honom när han är 30 år, förutsatt att han är frisk och inte har ont…..

Då sa sambon "om han är trettio, hur gammal är du då?" o jag räkna efter…… herrejävlar! 53 år skulle jag vara då! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

LinaN
0

hellsikke! nu glömde jag knycka hö idag! tar det imorrn istället så jag akn göra den lilla artikeln :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

bubbelbubbel
0

lina, är du inte ute och snurrar nu ?

gejsa
0

Oj, så gammal häst. Hur länge hade ni ägt hästen?

Den måste vara väldigt välskött osv för att få en sådan beaktningsvärd ålder. Grattis till det. :)

Lyrik
0

Lyrik är 26 år nu. Hans pappa, morfar och farfar blev alla över 35, så jag hoppas att Lyrik har "ärvt" det av släkten. Mamma blev 25-28 år har jag för mig.

Känner en tant korsningsponny med arab, nsv och något mer, Sally, som är nu 30-31 år.

Johanna
0

åhh, vad mysigt m en gamling…

jag önskade alltid att jag skulle få bli gammal m Plutten o att mina barn skulle få rida på han.. men så blev det ju tyvärr inte Gråter

Forssen20
0

Man skana in en bild till datorn sen på Bamse som lever nere i skåne och är 42 år, fick honom som åring, men fick lämna oss p g a hemska minnen.

svampi
0

lägger in en bild på en gammling också…min älskling från förra ridskolan som är 20 år och bor på en liten gård där han får vara ute hela dagarna. Sonny 4 ever!

Due-Boje
0

Här e min första ponny, som fyller 31 =)

bubbelbubbel
0

här är våran gamla kloka gammelsmurf. blir 27 nästa år.