Jogga med häst?

Jag har varit ute och joggat me Lisettes Brago..har även joggat me min knatte..det är jättemysigt!!!

Klart man kan :D
Det gör jag minst 1 gång i veckan med Japp ;) Jättemysigt, men det blir inte så mycket jogging mest spring, för Japp ligger på i 190 ;)

Jag har joggat med min isis en hel del :) Folk tycker det ser roligt ut tydligen ;) Joggade även med min finnhäst men hon hade en tendens att dra förbi en.
Har hästen lärt sig att den ska hållas bakom en så är det inga problem :)

Jag har joggat en hel del med flera hästar. I början får man ju som när man är ute och går i skritt korrigera tempo, lydnad osv, men det brukar aldrig vara några problem.
Jag föredrar att ha någon typ utav grimma, inte träns och longerlina som redskap.
Haha! jag är glad om jag får Harry att röra sig fortare än stillastående :D
Men ajg tror också att ha nhar en del tränignsvärk i kroppen nu när han växer så som han gör. så han ogärna rör sig pga det.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag var ute o joggade med en shettis några dagar i veckan :P De funkade jättebra för både mej o ponnyn ^^ Kondiiis!

putt

hade jag kunnat hade jag gjort det m brago. har problem m min fot så jag kan inte springa för mkt på hårt underlag.
jag har varit ute o joggat med mina ponnyer

Har joggat lite med Reddie, Mysigt men han springer lite väl snabbt, han är ju trots allt en travare
Joggar endel med Wilda så hon får komma ut och röra på sig och få bättre kondis. Ibland får Windy följa med också men det är jobbigt att springa med två vrålpigga hästar på varsin sida :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

har aldrig varit ute och joggat med häst men har däremot sprungit in från hagen med häst, inte så långt….

ja.. sist va bara nån dag sedan, det var dock pga. en svullnad efter kastrering, så han fick lov att pringa så de skulle bli bättre. men med ponnyn brukar jag inte ha nått imot ;) det är vel bara att det lätt blir full galopp i backar ^^

Har försökt jogga lite med Maggan men hon yycker att jag springer lite för sakta. ;)

Då jag körde in min finnhäst var jag ofta ut och joggade med honom i början så att han skulle få vänja sig med selen. Fungerade alldeles utmärkt 

Vat mycket ute och joggade med en shettis i stallet när det var smmar:)

Joggade mycket med hästarna innan ryggskadan, mest för min egen kondition kanske, men framför allt för att de ska röra sig även utan belastning. Men ja, det här var ju förut.. :P Kan inte påstå att konditionen är på topp längre, haha
När jag hade polly var vi ute och joggade upp till 1½ timme (givetvis med skrittpauser) varannan dag, och hon älskade det! :)

jag ahr avrt ute och joggat med ponny, de gick så bra så:D

Jag joggade en del med min häst inför att fysprov jag skulle göra, helt perfekt eftersom vi båda fick motion samtidigt. Dock är han travhäst så det gick lite fort ibland =) Men nu var det ett tag sen jag gjorde det.

Okej då kan jag ju göra det någon gång.