Fleecetäcke med brodyr?
Jag vill ha ett fleecetäcke med hals, utan maggjordar som är broderat med namn på båda sidor, men hittar inga bra sidor?
Är det verkligen så väldigt dyrt att få täcken broderade? Hos Börjes kommer brodyren kosta mycket mer än själva täcket och det känns ju inte jätteroligt…
Någon som har bra tips på sidor som broderar lite billigt? Och gärna säljer fleecetäcken också så klart ;)
Brodyr är inte billigt….
That's the simple truth…
(jag har en kompis som har brodyrmaskiner, så jag har lite koll på priser och varför det kostar)

Du kan inte klippa bort maggjordarana själv?
Lillhästen i stav har ananrs fleecetäcken med hals och broderar.
Exlusiv lär väll ha det med?

¨tror horze i upplandsväsby gör de.

Dem broderar, japp. Men om de har rätt täcken vet jag inte.
sånt brukar de ha på horseshow (: om dui inte ska dit, skicka med pengar så fixar jag det

Jag vet att horze broderar, men halstäcket på deras sida (som #6 länkar till) kan man ju inte välja storlek på? Och jag tror inte riktigt på one size fits all i det här sammanhanget…
Har koll på hööks, börjes och horze, men tänkte att det kanske fanns fler som brodererar?
Sen undrar jag om nån har tips på vad jag bör skriva på täcket? Det är tänkt att ha på tävling så han slipper frysa när han är svettig. Dandelion på ena sidan är ju givet, men ska det stå Dandelion på båda sidor? Kom med förslag! Jag funderar på stallnamnet på ena sidan, men blir ju lite jobbigt om jag mot förmodan skulle byta stall…
varför inte D´s namn på ena och ditt på andra?

Vår hovslagare har en brodyrmaskin och tar inte mkt betalt, men det är väl en bit ifrån dig skulle jag gissa… ;)
Det finns ju även erbjudanden på Tradera om täcke o sen gratis brodyr. SJälvklart blir ju priset högre än vad täcket egentligen skulle kostat, o brodyren inte helt "gratis" . Vet ej om de har halstäcken heller, men ett tips :)
Tycker det ska stå Dandelion på ena sidan och Johanna på andra :)

Brodyrgrejor tar jag alltid från exclusiv, bra kvalitet och bra pris. Fina täcken som sitter bra!
Jag broderar bara mitt eget namn och då vänster sida, det går att använda på alla hästar, eventuellt kan du ha klubbnamnet på höger sida?

Länk till exclusiv?

Du kan ju skriva Dandelion på ena sidan och Johanna på andra sidan, inte efternamnet OM du någon gång skulle byta efternamn.. =P Man ska alltid tänka till inför framtiden (A). Mamma har en brodyrmaskin.. undra om hon kanske kan brodera på täcken..? Om du vill kan jag fråga, så behöver du "bara" hitta rätt täcke.. =)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
stallet jag jobbar i brodera med…kan höra vad det kostar och om hon har en hemsida kanske,
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Nu vet juh inte jag vart du bor men jag hade hästarna i tungelsta förut o där finns de ett ställe som heter ekebyloge dom har en ridsportsbutik med mycke snygga saker, köppte mig ett super snyggt fleece täcke med hals o utan maggjordar för ca 200 o brodering av namn tror jag gick på max 150 kr.