Sadelutprovning
Någon som har problem med sin hästs rygg? Eller kanske har extrema problem att sadla? Svara på detta (:
Min mamma sysslar med sadelutprovning, men även hennes kompis Anneli i mjölby kommer hänga med som har massa massa massa års erfarenhet, + hennes man som är hästmassös. Vid samma tidpunkt jag också ta kort på din häst om du vill, gratis och skicka över internet! (:
Var du bor har ingen skillnad, vi åker runt hela Sverige för att hjälpa pållarna (:
Någon som har problem med hästen/ponnyn? Det kan även vara enkla problem, någon konstig svullnad runt bogvecket, springer ifrån bettet vid ridning m.m. som kan bero på sadeln.
Mamma och Anneli håller för det mesta på med dom förstklassiga Amerigo sadlarna, där hon är argenturen i sverige! Men hon har även ett flertal andra sadlar! Men själv så rekomenderar jag Amerigo starkt!
Vad har personerna för någon erfarenhet av problemryggar?
Hur menar du? Mamma går skolning just nu, som hon har hålt på med nu en lång stund. Anneli gick strömsholm + massa massa massa hästerfarenhet. + att hon är jäkligt trevlig xD Och magnus (hästmassören) har masserat måååååååååånga hästar och hjälper gärna till med att känna efter i ryggen på hästen.
Har du problem med Foxen? :/
#2 Jag har ju problem med att hitta en sadel som passar, sen så får den ju inte kosta alltför mkt…
Vi har sadlar från "ekonomi" (?) priser typ upp t.o.m 20-30 tusen (Amerigo) Så vi komemr verköligen se till att hästen får den sadeln som passar!