Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 625 ggr
Sussi
0

Vad är detta?

Eftersom jag inte vet vad jag själv beställer så måste jag fråga er om ni vet vad deta kunde vara.

http://www.hippoareena.fi/popup_image.php?pID=965

sivuojat = sidotyglar, direkt översatt.

/ Sussi Generad

VeNyRa
0

inspänningstyglar tror jag?!

davidia
0

jag har ingen aning…..

Sussi
0

VA! Så det är det!

haha, jag som ämnade beställa tolkningsutrustning och trodde de var nå slags tyglar. 

Ja, där ser man, jag har ju aldrig använt eller ridit hästar som har inspännngstyglar, mig kan man lura allt på ;)

Hur ska man använda dem då? Int för att jag tänker göra det.

gejsa
0

Man sätter fast dom i bettringen och i sadeln och spänner det så hästen får "gå på tyglen hela tiden".

Tex vid longering alltså. Inte när man rider tror jag inte.

VeNyRa
0

en ridskolehäst rids alltid med inspänningar för att han ska orka bära upp sej själv och jobba på lite bättre.

Sussi
0

#4 Ja det kan stämma, jag beställde dem under kategorin "longering och körning" tror jag det hette.

Gah, vad jag är smart. Någon som vill köpa dem? ;)

gejsa
0

Haha sussi att du inte frågade oss först då. Inte lätt inte.

Du får avbeställa dom. Eller om dom redan kommit, skicka tillbaka dom. Skriva att du beställt fel.

Sussi
0

Jag har beställt dem för längre än två veckor sen så det är försent nu.

Nästa gång jag beställer ska jag ta reda på VAD jag beställer, hihi :)

gejsa
0
gejsa
0

Va fasiken den gick ju inte till sidan som jag länkade till. Nåja gå in på körutrustning sedan på övrigt körutrustning.

Den är ju helt komplett. Borde blivit bra billigare än det du beställt.

Sussi
0

Nu j*vlar!

Min brösta kostade i kronor 750 och den är inte komplett på långt när. Den här var ju bara 238.

Hm, lite surt att se denna nu, nåja min är av god kvalite iaf :) Ska hitta tygalr till den så borde den också vara komplett, i hope…