Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 426 ggr
AusaBausa
0

Hubertusjakten på teve

Nu har dem visat "vår" Hubertusjakt på teve…På Svt 24 visade dem det som paus program under världscuphoppningen…tyvärr var varken jag eller shettisen med men det var häftigt o se…

tyckte dock det var fel att hon som vände tillbaka o red i full galopp på upploppet mot alla andra fick äran över o fått svansen…hon som tog den från pinnen o tappade den var mer värd den…Den andra var ju livsfarlig! Krockade nästan m 2 andra hästar…samt släppte hästen så den sprang i väg …Smart!

AusaBausa
0

ngn som såg det?

Katter3
0

Skulle viljat se det, men gjorde det inte.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

gejsa
0

Tyvärr inte.

AliceL
0

jag såg ;D stackars hon som trilla ner i vattnet :(

jn84
0

Jag såg också!

Tycker också synd om hon som dratta i vattnet. Såg lite jobbigt ut när hästen vägrade lugna ner sig medan hon försökte hålla i den när hon låg där :S

AliceL
0

haha tänkte på min ponny på ett sånt upplopp, herregud! det skulle va kul :)

AusaBausa
0

hihi! kan inte varit varmt i vattnet! Jag var smart o höll mig därifrån…ville intefalla av i iskallt vatten en sån dag…

*rätttare sagt Ludde vägrade gå ner där..* men det lät ju bättre att jag inte ville, hehe!

trist de inte filmade Kefir! samt att de kunde ju visat ritten medans gubbarna pratade…för vem ville se dem????

gogogo
0

wtf jag red hubertusjakten:O  :D

Viickan_
0

Jag såg de ;D . Jag skulle varit där oxå, men min häst ville inte in i transporten den dagen "/

AusaBausa
0

#8 red du på rinkabyfältet? vad hade du för häst?

gogogo
0

#10, nej det gjorde jag inte.. jag red ett mindre lopp på strupkärr :/ :)