IDOL I DAG!
Vem tror ni åker ut i dag?
Jag tror att Andreas åker ut. Annars blir det Mattias.

andreas tror jag…
Jag hoppas att Andreas eller Mattias åker.
Men fy faaaasen vad bra Amanda var idag! Snacka om en superb tolkning av Suspicious minds!
Jaaa Amanda är så j..la bra :D :D :D
Men jag hoppas på Mattias åker ikväll, men tror att Andreas gör det :p
Amanda och Daniel i final, det har jag alltid sagt :D
Helt rätt att Mattias åkte ut.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nej, Daniel och Marie ska vara i final. Tycker INTE att Amandas röst är så härlig som alla säger. Hon sjunger ofta falskt och illa. Hon är bara mysig att titta på men det håller ju inte i längden.
Neeeeej Amanda och Marie ska va i final! :) Daniel är jättebra men jag tycker han är obehaglig, lite äcklig xD
Daniel och Amanda ska det vara :D

Ja, Daniel är inte så snygg att titta på lite Di Leva av han men ändå så sjunger han fint.
#8 Ja precis så tycker jag också, det är lite Di Leva över honom.
Blir stressad av honom, det är synd när han är så duktig.

Haha du får titta bort när han sjunger.

Daniel är underbar!!!!!! En människa som förmedlar så mkt känsla är VÄLDIGT sällsynt…=)

Men jag tycker att Marie ska vinna ändå. hiihi

Fast om dom vinner blir de inte lika stora som 2:an och 3:an blir, så eg. ska Marie komma 3:a och Daniel 2:a…hihihhi
Amanda eller Marie ska vinna. Daniel får komma 3:a.

haha det där vet man aldrig hur stora dom blir. Men dom kommer nog att tjäna pengar på sin sång alla 3.

Gillar inte Amanda särskilt mkt, lyckas hon sjunga rent så skriker hon mest.
Håller nog på Marie

Jag gillar heller Amanda särskilt mycke! tycker hennes röst är väldigt gnällig och sen när man lyssnar på henne e man alltid rädd för att tänk om den spricker ;)
Så jag tycker absolut att Marie och Daniel ska komma till finalen :D Men ja vet inte vem av dom som ska vinna ;)
Daniel och Marie i final! Amanda som trea! Andreas ska ut nästa gång hi hi hi

buää christoffer
han och daniel skulle ju va i final
daniel ska va i final, resten skiter jag i. åker daniel ut också så ska jag bojkotta Idol för alltid
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~