Har DU vår foderkompis???
Pga. olyckliga omständigheter söker vi nu en ny lugn foderponny/häst, till en angagerad familj med kör/ridintresse och egen gård, erbjuder box, kompisar, mycket utevistelse, ras? gärna av kallblodstyp likn. fjording, island, haflinger, nordis eller dyl. men störst vikt läggs vid temprament och psyke. Tror du att du har VÅR kompis? hör av dej, vi finns utanför Nyköping.
Har du någon eller vet någon så går det bra att maila mej privat, om du däremot undrar något om oss så svarar jag naturligtvis på dina frågor här så snart jag är inne på sidan..väl mött så hörs vi…:)
Vi är inte intresserade av korttids foder, minimum ett år med ev. förlägning……

bara foder eller foder för senare köp?
Endast foder…gärna äldre som 20 och uppåt men det funkar med yngre också men inte högre än 158-160cm gärna runt 150cm hitom ditom och som jag inte skrev tuvärr, är att det är skogsridning och om den går att köra, lugna turer, ingen tävling, och bör funka med yngre som äldre mao en riktig familjehäst och kompis i alla lägen och vi tackar snällt nej till hingst pga. ston på gården ….:D Hopas att jag inte skriver för rörigt
Eller kräver för mycket…drömhästen kanske inte finns, eller så är kvoten uppfylld av våra egna här hemma…jag hopas inte det då hästen INTE behöver vara skolad i någon omfattning.. :D

putt