Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 308 ggr
Zahara
0

nu bjuder jag i gen!

Jaha nu ska jag bjuda på litte gott skratt i gen :) va uppe och plockade in hästarna för en stund sedan men fick ju mocka först! lat som man är fyller man kärran till max! har 2 boxar att mocka och det står 2 ihästar i den ena så kärran blir ju full! jaja det går tyckte jag! ut och lunkar bort till stacken…."hmm får nog ta satts upp för brädan med denna tunga kärran" tänker jag och gör det med och döm till min förvåning att brädan var hal! (konstigt tö sen -grader!!! Dööö) vilket resulterar i att kärran blir tömd ( inte på stacken dock) och lilla jag sitter med skit bokstavligen talat upp till armhålorna. *asgarv* måste ju tillägga att jag hade mysbyxor på mig och häst kiss går igenom snabbt :( så nu fick jag mocka gårdsplan, åka på sopsäck i bilen hem och frysa gumpen av mig :( men hästarna fick rent mat och komma in! Varsågoda! ett gott skratt förlänger livet :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

bubbelbubbel
0
davidia
0

ja det är därför som jag öser skiten med grepen och kastar upp i containern,ahhahaah jag vill inte ramla och få skit över mig.plankorna här har vart skit hala länge nu..

Lindbygarden
0
Yessica
0

hahah.. vad roligt! =D men kanske inte så kul när man hamnar där ;)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Thorsson
0

HAHAHAHA xD

steffy
0

0# har råkat ut för samma sak

Mkarlsson
0

hihi .. :) kanske inte så kul just när man ligger där ? XD

Marija
0

Hihi! Skrattande

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

E_hjo
0

Mwahahahaha!     :P

jn84
0

Haha! Det lönar sig sällan att vara lat ^^

__iE
0

Hahahha :D

LinaN
0

*fniss*

du kanske ska lägga ner det där emd hästar? :) Du druttar ju bara rundor hela tiden :D *fniss* jag har aldrig vält skottkärran över mig men gudarana ska veta att det vart nära några gånger! :D Speciellt vintertid…..

Förra vintern höll jag på att stupa med nosen före över skottkärran o rakt ner i stacken….. det var en isklump som låg i vägen för hjulet o hjag hade god fart för att inte fastna halvvägs upp på stacken, o så blev det tvärstopp! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[PixelMollan]
0

Känner igen det där Oskyldig

AusaBausa
0

Hahaha vilken syn det hade vatt o fått sett det!!!!!!!