Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterwesternnh
Läst 875 ggr
lisette
0

NH clinic

jag och pippa går ju hästkörkort kurs. vi ska iväg på NHclinic och göra studiebesök ngn onsdag framöver. ska bli väldigt intressant.

fräck som man är frågade jag om man inte kan få ta med egen häst, istället för att hon som har clinicen ska använda sina egna hästar.

hon som har kursen skulle kolla på måndag om det var ok att ta med brago. kan bli intressant och se vad hon kan göra med honom, han är ju så okomplicerad i hanteringen ändå.

kommer garanterat att komma bilder!

Snuttan2
0

Jag skulle tro att det även är mer intressankt för er att få se det och öva det på era egna hästar än hennes, då hennes ju redan är intränade i systemet, vilket ju inte era är, och de är de ni sedan åker hem till…

Hur många är det som går erat hästkörkorts-utbildning? Vad kostar det? Det var kommunen som höll i det?

lisette
0

ja det är det jag menar. de "kan" ju redan allt. vet vad som förväntas av sig. nu är det ju en bra bit dit vi ska. ca 8 mil, men det finns kanske ngn mer som vill ha med sin häst om det går.

vi är åtta stycken varav sju från själva byn. kostar 320:- o då ingår  materialet med. det är vuxenskolan som håller i det. även om man kan hästhållning så är det bra att gå det tycker jag.

bebbe
0

Tror du inte vi kan få med Merry oxå? isf vill jag följa med

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

pippa__
0

Hahaha Merry går ju inte UR transporten!! :D

LinaN
0

#4 är det något som gäller Alla Bebbes hästar? Harry har också svårt at tgå ur transporten, han står gärna kvar, fast ha nbörjar bli bättre på det nu :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

pippa__
0

Hihi vet inte..Merry trivdes oxå där ;)

LinaN
0

Leslie desmond gör bra saker, hon är inte alls lika hård o otillgänglig som parelli och monty…..

Det jag sett henne jobba med i inslag på tv med ANDRAS hästar har vart bra och man har sett resultat efter en stund.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.