Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 648 ggr
-Japp-
0

ni som är hemma..

ni som är hemma typ hela dagarna, sjuk/arbetslös/ledig eller ja what ever.
vad gör ni på dagarna?

jag bara sitter vid datorn och äter hela dagarna :O
var ledig idag, har svullat hela dagen och suttit på buke ;)
och imorgon är jag "sjuk" ;)
och på fredag är jag ledig igen..

men jag vet inte ALLAS vad jag ska göra.

Zahara
0

är i stallet, jag tar ut vardagarna och mockar och rider sen e jag med vänner gör alla ärenden jag inte kan göra när jag jobbar,shoppar ja allt möjilgt faktist men i bland så bara e jag :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Alex
0

Sover och segar, sitter vid datorn och teven, äter allt jag kan hitta… ^^ Och är i stallet en del nu då. Kan hända att jag tar nån promenad med voffen också.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hannapanna
0

Jag är hemma och försöker göra så lite som möjligt pga ryggen. ska till läkare på fredag och då får vi se om jag blir sjukskriven..
Sitter vid datorn för mycket, läser, myser med katten, kollar på tv. TAR DET LUGNT! :-)

Snuttan2
0

Jag har ju gått hemma över ett års tid på fulltid sjukskrivet nuGenerad Innan dess har jag av och på gått hemma i ett eller två år utan official sjukskrivning :(

Jag gör periodvis olika saker för att hålla mig syselsatt, men försöker att inte göra upp något tajt schema eller faktiskt göra något, eftersom jag först måste bli av med prestationsstressen och stressen jag får så fort jag ska göra något :/

Jag har senaste halvåret varit inne i en extra oaktiv fas där jag får absolut inget gjort och inte orkar göra något, orkar inte ta på mig några projekt alls just nu…
Tidigare har jag varit duktig på att ägna min tid åt att motionera, umgås med folk, vara ute på stan å shoppa, planera ombyggningar utav radhuset, resa, jobbat med andras hästar osv… Alltså mer långtidsprojekt och så som tar en utanför huset.

Senaste veckorna har jag funderat på att köpa mig en egen hund som projekt eller ta på mig blivande väktarhund via pojks jobb :/ Vilket väll är tveksamt smart, vill mina föräldrar annars betala för det så har jag blivit uppringd om en häst jag känner som jag skulle kunna få betalat för att ta upp till stockholm och ha och jobba med, vilket väll vore kul men en till skadad häst vet jag inte om jag egentligen orkar med heller, vill ju inte lova något som jag sedan inte klarar av och det kan gå ut över djuren :(

davidia
0

ja jag är vikarie så jag kan vara hemma endel ibland.

så jag tar ju hand om mina kusar.och fixar i stallet.tvättar och städar när det behövs.sitter även här en heldel.det är olika från dag till dag…

Elinaa
0

hm, sitter vid datorn(buke+ridsportifokus),(hostäterhost), ja sen nån gång under dagen åker jag till stallet och är där några timmar! :D

lisette
0

mammaledig ju. så jag har loke hela dagarna, fixar hästarna och sitter vid datorn. sen vissa dagar har loke lite olika aktivitet som vi åker iväg på.

NovaRoll
0

Häst häst!!! sen kräver gården sitt, när jag är här så har jag jobbat undan….

bebbe
0

Sjukpensionär, gör det mesta i stallet, men det tar sin lilla tid eftersom jag har sån värk att jag bara fixar o "jobba" 15 -20 min i taget, sen får jag vila.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst