OT Mc donalds
Haha, jag är hungrig :l
Vad brukar du käka på mc donalds?
Själv skiftar det mycket, men oftast blir det Mc feast med pommes och coca cola, bearneis dippa och en äppelpaj eller mc flyrry daim med chockladsås ;)

Nä, usch, gillar inte donkens "vanliga" menyer. Men om det är nån kampanj för något annat så brukar det vara gott. Tex den där shrek-burgaren de hade i slutet av sommaren. Hmm.. hette nånting med Green tror jag. Mycket god! Gillar burgare med lite drag i, gärna nån chili- eller salsasås.
Annars håller jag mig till mc feast, eller allra helst cheeseburgare. Sällan pommes för dom är äckliga. Tar gärna en sallad istället. Och självklart något med choklad till efterrätt! Muffins eller donut, beroende på vad jag är sugen på ;)
Eftersom jag e vegetarian då,
1 coca cola, 2 stora pommes och sötsura dippar ;)
Sen mc flurry till efterrätt.
/Elin

Mcfish!!!

jag är väldigt svag för cheeseburgarna *mums*
så antinge det lr en QP.. oxå väääldigt gott…
ibland pommes…
cola light att dricka o nästan alltid en McFlury m Smarties o chokladsås till efterrätt…
tyckte väldigt mkt om Pepper jack, synd att den inte finns som meny…

Chicken McNuggets o Co ;) får typ ont i magen utav hamburgare, men blir det ibland iaf ^^

alldrig MC men på BK.
whopper utan kött, plusmeny o cola eller milkshake.

hm, mc chiken, morötter + vatten eller cola

#6 åh, Burger King har för goda pommes… :) dom har iofs god mat överlag…
men deras glass är bläää! ;)

Äter alltid Big Tasty & co med garlic dip på McDonald…ibland blir det kanske en BigMAc 0 co som variation
absolut inte BK eller Max i k-stad!!! På Mc blir det Mc feast, pommes, cola/milk shake(jordgubb)…mmmm så sugen jag blev!
Mc feast, mellan pommes, liten cola..
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Mc Chicken eller Mc Fish brukar det bli.
Jag käkar alltid mac bean. Den är helt ok tycker jag ett + att den är gjord på bönnor.

Mc feast e de enda ätbara

Naturell hambrugare, mellan pommes, mellan cola och garlic dip! Och McDonalds glass med varm chokladsås är såå himla gott =D
Macdonalds är ÄCKLIG!!! iaf här i övik!! Bläääääääääää ätit där EN GÅNG OCH ALDRIIIIIG MER!! Max för min del :)
chicken mcnuggets *dräggel* eeeeller cesarsallad xD liten fanta sötsur sås :D stoooor pommes, 9 bitars.
Liten tjej, men liten mage. dock stooooooor aptit xD

usch, donken får mig att må illa
. käka där när jag var yngre å då blev det big mac. men nu pallar jag bara inte att äta där längre, smakar inge vidare…

Jag gillade chicken mcnugget's-bitarna som var vegetariska, men de har de väll inte kvar längre..
tycker mest det smakar våt servet om saker ifrån mcdonalds…
Jag brukar köpa glass med chockladsås eller äppelpaj däremot där :P
jag tar alltid 1 bigmac o com.plus en cheeseburgare.och cola.

chicky bits m. sötsur sås =P
hatar mc donalds strips. dom e så sladdriga.
Har inte haft Max så länge här o längtade verkligen efter det, då jag åt väldigt ofta på Max i Umeå…men när det väl kom hit o vi var o åt där så smakade det inte som Umeås Max…hrm! Nej, hejja Mc här i stan…O BK smakar bara bränt!!!

Jag brukar ta QP cheese meny ;) haha och sen e de ju väldigt gott me mac flyrry daim :) Men ja äter inte så ofta på Mc donalds ;)
Liten Sprite , hamburgare naturell och liten pommes frites :)

Jag äter en stor pommes frites och en mellan cola.
tycker inte om det andra. : )
Jag brukar äta McNuggets 6 bitar med bbq-sås :)

hehehe när "donken" öppnade i Falköping där jag bor beställde vi käk, mamma beställde en cheeseburgare.. Det skulle dröja en stund sa de, så de skulle komma ut med den till vårt bord. Efter 20 minuter kommer det ut en tjej och frågar "ursäkta men ville du ha ost på din cheeseburgare?" haha.. Det var lite roligt :)
Till frågan.. jo ibland, då Mc feast.
vi har mcdonalds, burger king och max på samma ställe.
hamburger hill har dom börjat kalla det.
så alla om åkt förbi värnamo har nog garanterat sett detta fenomen. ett hotell och en mack ligger där också, that´s it.
men jag skulle helst ha en kombo av mcdonalds mat, och max dipp :P och ja, det har hänt att vi åkt till båda bara för att :P

QP Cheese är god. fast äter inte där så ofta.

frukt påsen är allt jag äter där :)

#28 Håller helt med dig bubbel, Maxs dip är för underbar!
QP
#31, aaah green and garlic :D MMMMM….:D

Förut var det bara McNuggets avskydde verkligen hamburgarna, och dom smakar fortfarande äckligt här hemma, men annars brukar jag äta lite olika, oftast nyheterna.
Jag håller mej till McFeast eller kycklingbitar. Ibland kan det hända att jag tar kampanj, men bara om det är m kyckling i..
Till det coca cola och pommes. :)
Ofta tar jag äppelpaj oxå..
Gillar egentligen inte mackedonkan, men om jag måste äta där väljer jag nån kycklingmeny. BK är godare generellt sett, men äter sällan där heller….
Fast om ja måste välja äter ja hellre på Burger King, eller Max som nog slår allt:D

måste säga att mat på domken smakar bajs ^^ dessutom så kan man ju inte ha en aning om vad det är för slags kött i hamburgarna. och så smakar pomfritsen mosad gammal potatis *klagar* xD men milkshaken och colan är god där :DxD

Usch, McDonald's är inget vidare. MAX is tha shit!!! =)
Men om jag skulle vara på MCD brukar det bli tre cheeseburgare, en mellan-pommes frites och en mellan-Cola.

Fy för Max, uschanimej! Deras mat är bara gegg och kladd =/.. På Gyllene Måsen blire nu mest en, åh shit nu fick jag hjärnsläpp. Brödet är ovalt och i där finns grillad kyckling. Grövre bröd. Åååh snälla hjälp mig =/.. Annars blire Mc Feast m fullkornsbröd MUMS! =D

Strips 4påsar salt och en fanta ^^