Fina bilder!

Emmi, han är så söt!

Vigdis (med Glóð & Olga bakom) sommaren -04. Ingen av hästarna finns tyvärr kvar i stallet längre. Olga togs bort pga av spatt och de andra är sålda.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Bebbe, det där ser precis ut som en väg här i trakterna ju :D

#10 ser nästan ut som vägen till hässlehåla från mig… :D

Lolly med väldiga steg (hon var upprörd för att vår andra häst lyckats hålla sig utanför hagen *sd*)
Och här har vi rymlingen, Nickolina

Hi hi tillochmed samma färg som min rymmling hemma ju..och ras..
#18 som tur är är hon inte särskilt rymningsbenägen, utan det var vi som slarvade och litade på att hon skulle gå in i hagen och släppte henne innan hon var inne… De blir väldigt nöjda med sig själva när de lyckats göra något de vet är busigt, men det är iaf inga problem att fånga dem igen om man behåller sitt lugn =)
(det var kul en julafton då min syster glömt att stänga grinden och när jag vaknade och såg ut genom fönstret stod två hästar där jag var rätt säker på att de inte skulle vara (vi ändrar våra hagar lite under året, och jag var trött och osäker på om hagen gick där eller ej… i alla fall så tyckte nog hästarna att det var en alldeles utmärkt julklapp ^^)
*bifogar en bild för att hålla mig till ämnet*
Verkligen fina bilder!!!!

#21# Ja, gud vilkett sött litet föl. Är det en shettis?

Ha, ha och ser det inte ut som fölet har bak öronen också. Lite temprament kanske?

Ja, vad mysigt! Har själv haft en shettis med dom färgerna. Julia hette hon.

det är väldigt roliga bilder man får… hästarna betar konstant… :S

#17 - guuuud så lik våran gamla ridskolehäst, Smurf! Ska se om jag hittar nån bild snart..