OT vad heter era stallkatter
vad heter eran stallkatter?
på mitt stall heter stallkatten FRÄSAN pga att hon mjauar inte utan fräser.

Sinkadus och Lucas

Nasse, Wille , Wilma och två namnlösa.

kan ni inte lägga upp bilder oxå?
Våra heter Hedvig och Birger, men Birger bor inne hos stallägaren nu istället (den mörka)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Nisse Jaxon Pucko Pyret Pysen Zera och Luddelina
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

hannah, kajsa, amanda, rödingen, ugglan, pizzan, björn borg. sen finns det några namnlösa också.
ja mina sover ju inne men är i stallet ibland och jagar möss.dom heter:polgara.tösa.julius.rosa och en som kallas för bebisen men heter egentligen måns.

stallkatt och stallkatt, hon bor ju inne också, men hon heter Ronja i alla fall :)
I stallet finns det nu ca 8 katter men det komme nya och de gamla flyttar hela tiden. Vet bara namnet på en av katterna men har glömt det.
Luna.
Finns även några svarta katter men dom är inte där jämt. Ägarna har även en helig birma men hon håller inte till så mycket i stallet heller.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Simon och bebben. :)
Åke heter en iaf.. dom andra vet jag inte ^^
Oskar och Ixie eller nått sånt
Mix, Max och Lizzie!!

Puma heter den :)
Puma heter den :)
Sebbe och Sessan ;)
Cleo

Molly, Dockan, Donna och Thomas. Det har kommit en till men jag vet inte vad den heter.

Hmm. Vet att en heter Nisse o har för mig att den andra hete Zingo. Sen finns det två till som brukar synas ibland men är inte säker på om dom är stallkatter eller innekatter ^^

Nessy och Panter/nisse :) ägaren har tre heliga birmor fast dom är bara inne.
Våra heter Malin och Millis :) Lägger bara upp en bild på Millis
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
En till bild på Millis
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Nisse och Eva.
Bilder kommer.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Våran lilla stallkatt som vi tog förra veckan (var vildkatt) heter Buster. Högt älskad av alla i stallet:)

Kul tråd :)

Flamman och Pricken!
Max och Zorro men de får vara inne i huset oxå.

inga namn på de katter som bor där…det finns väl en 5-6 katter där…ngt jobbiga då de bajjar i hö o halm..luktar apa o mindre nice när man ska ge hästarna hö o tar i höet…Örk!

Mina heter: Tudor & Viktor (är en hona)
Grannstallets katter döpte jag till: Ditten, Datten och Bamse. De har även haft katter som hetat:
Moa, My, Randis, Morris
Mitt förra stalls katter hette: Bubblan & Smulan ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Em & Kim :D

Shirley har 4 söta kisar som springer i stallet. De heter Viggen, Tussan, Simba och Busan…….

#13 Aslan heter även Jesus..=)

Moa och Mio =)

Har inga katter, dock två hundar som jag glömmer namnet på hela tiden.. XD Bor dock inne i huset, men är i stallet ibland.. :P

Nike
Randie, Charlie, Gulis, Katelyn och någonting på S…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Vet inte om det är en stallkatt , men dom äger stallet har en katt som heter mini iaf tror ja XD
Musse muuuuuus
Eller ja, bara Musse egentligen.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Mimmi, Selma, Iris och Misan
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Ernst!
ÄRFs stallkatt heter Kurre :) och NOAs Ture.

Vi HADE stallkatter, tills mamma tog in dom ^^
De heter Nisse och Chapplin (Charles)