Nya bilder, igen =)

78 visningar, men ingen kommentar?

Men du… dina bilder ser ut precis som mina… nästan… fast jag har inte lagt in de i datorn än =)

här har de flyttat sig (håller på att rycka calles man, därför den är kortare på en bit)

Va dom ser ut att ha det mysigt tillsammans Lisette! :D

Många fina bilder, komentarer om vissa uppbindningar skulle jag vilja göra..men avstår.
Mvh Linda

faktiskt väldigt skönt att de kommer så bra överens. brago verkar vara de som är bossen bara. calippo låter han hållas när brago busar och ska upp på ryggen på calippo…
konstiga djur jag har… alla rider på varandra. ;D

Den där grållen blir mycket jobb med. Tro mig, jag vet. Min gubbe har helrenoverat en grålle för några år sedan. Nu ser den ut som ny. Men jäklar vad mycket jobb det var.

#33 Binder upp i träden, för att vi väntar på att sätta upp lite stolpar senare. Vill inte stå i stallet, bli så dammigt då vi har jord underlag.

-Nej det var den med att binda upp i lådfötterna, tänk om hästen blir rädd och sliter sig..Ja då kan det gå illa..
-Har en kompis som band upp i en riktigt uppbindningsstock och hästen slet sig och eftersom stocken var murken gick den av..
-Hästen sprang med en stock hängande i tre km..Och det slutade inte väl..
Vänligen/Linda

#35 jobb? vad är det som ska göras? den funkar utan problem… om du tänker på färgen så är det "orginal" :D

#38# Trodde att du menade att ni skulle helrenovera den. Jag vet att färgen är original. Det är ju därför som den kallas grålle. Vi har ju en likadan fast röd. 

gejsa, nej den ska vara som den är.. även om jag velat lackera den så den har flammor… :D men är det verkligen orginalfärg? har sett ngr som är i färg.

Jag ser bara en rosthög. *ler* inga flammor.
Vi har en Fergusontraktor. Är det inte en sådan som ni har också?
RIktigt fina foton ni har. Måste skaffe mig en kamera nu då.

#41 neeej jag vill ju ha flammor på den… men den ska vara som den är nu… :S
ferguson? ingenaning… det är en grålle.. ;)

Oj, nu läste jag för snabbt. Du ville flammor på den. Tyckte det stod att det var det redan. Tittade som 17 men såg inga. he he
En traktor som kallas grålle är en ferguson. Vad jag vet iaf.

trodde du att du var blind??? ;) det kan nog hända att ju rasen är ferguson.. ;)

snygga bilder alla har :D
lisette: de verkar verkligen trivas ihop! :P kul ;D

Ha, ha rasen ferguson.
Nej, blind är jag inte än. Men när jag läser och skriver gör jag det fort eftersom jag har modém. Hinner inte med att läsa allt annars. Blir ju så himla dyrt för oss.
#39 haha, en RÖlle då istället för GRÅlle
jätte fina bilder ni har på era hästar.

Ha, ha nej dom kallas grålle ändå. Det fanns röda och grå ferguson eller finns för dom finns ju fortfarande.

# 46 det gör dom jennie. brago busar hela tiden med calle som bara låter honom hållas…

hehe, okej ;D
lite busig är han då?, brago ^^