farsans dag idag!
Vad har era pappor fått idag av er eller kanske ska få?
**Min pappa har fått 2 Dvd filmer och ett örngott där det står världens bästa pappa på :) <3
**
/Elin

min pappa får inget av mig idag, det är han verkligen inte värd. inte pratat med honom på flera veckor. låter hårt, men så är det.
2 böcker, 4 par underkläder :P

#1 Säger samma sak, fast det handlar om år för mig :/
Trist eller hur?

#3 ja, det är tråkigt :( jag blev avlurad min häst och han sålde transporten utan att jag överhuvudtaget visste. finns inte en chans i välrden att jag förlåter.

pappa fick en vännerbox, nu har han säsong 1-7. Han är värd det, det var han som var med på foderhäst och han som var emot att jag skulle betala hyra hemma:D
Uhmm… Jag har glömt bort det…
Fast vi ska äta tårta och fikade i morse… Han är absolut värd ngn present, så sent som igår fick jag ett löfte på 3000:- till en sadel om jag kna vänta till mars…
Pappa fyller år på onsdag så han får en delad farsdag - födelsedagspresent av mig. Han ska få en bok om Per Gessle :)
Pappsen fick tofflor och en trisslott som han vann 75 kr på, dock så hade mamma köpt det åt mig.. ^^

En bild som jag fotat på honom och mamma :)
Min riktiga har inte fått ngt. har inte ens hälsat på han eller skickat ett sms…….
Min låsas farsa har jag gjort en tårta :) som han ska få käka på senare :) då han kommer hem

Pappa fick strumpor, duschtvål, raklödder o en stor trisslott - va 4 rutor på den, men han vann inget ^^ + choklad
Dock var det mammi som köpte det :P
Pappa har fått en CD-skiva… : )
Pappa fick en snygg kofta vi köpt ihop, syskonen. Pappan till mina barn fick en fleecetröja…svärfar fick päronlikör…

Min pappa fick sitt ljus tänt nu i kväll på sin grav.

Min pappa fick sitt ljus tänt nu i kväll på sin grav.

Fajan fick kort, blommor, chips och en öl :)
Orkar itne tänka ut något annat att köpa åt en människa som har allt han behöver.
Dessutom är jag lite emot dessa påhittade dagar som är till för att folk ska konsumera, mamma är på samma linje :)

min pappa har inte fått ngt, han får en blomma nästa söndag istället.
loke hade köpt tofflor åt sin pappa. ;)
Min fick ingenting… Han får skylla sig själv när han åker till Singapore. :P Nej, men han ska få whisky när han kommer hem.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
min pappa fick ingenting.kom inte på nåt att köpa men han fyller snart år så han får nåt då istället.

min pappa fick kalsonger. ganska tråkigt, men det e sånt som alltid går åt..