OT..Magbild...igen...:))

oj så mys :D
oj oj :D vad mysigt!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nu kan du inte bli större för då ramlar du framlänges ju ;)

haha….blir nog större ska du se. växer ca 1 cm ommagen per vecka nu
hihi! Vad mysigt det ser ut…

Får man inte ont i ryggen? xD

känns lite i ländryggen men jag har haft värk ett bra tag så jag reagerar knappt längre
Mysigt :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

avis jag blir
hoppas allt kommer att gå bra

Hur många dagar har du kvar nu då?
Jättestor mage redan. hihi

Fina magen! =)

#11 jag ska ha den 21/12 så inte många dagar kvar nu…:))

:D Hoppas allt går braa!

Det var en fin och spänd mage :o)
Får jag säg vad det blir??
Jag gör det ändå :o)
Det blir en pojke! ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
shit vilken fin julklapp ni får i år då. Finnare kan man nog aldrig få… jätte gosig bäbis mage…. tror det kommer bli en flicka…. fast det spelar väl ingen större roll, huvudsaken är ju att h*n mår bra och är stark och kry.. hoppas det går bra, tror du kommer få atingen den 15 dec eller på julafton, ny år..

mysig mage. usch nu saknar jag min mage. hihi. fast jag får ju pussa på min bäbä istället =P
du får starta en tråd där alla får gissa vilket datum bebis kommer..=) själv tror jag på den 18:e hihi

#15 du låter säker på pojke…. varför? hur ser man det på magen?

vi var 3 st på jobbet som skulle/ska ha barn. den första fick sitt barn i juli och det blev en pojke. Den andra fick sitt nu den 6/11 och det blev en pojke…..kommer jag med och få en pojke så har vi fött De tre vise männen…..;))

#18 Du bär din mage väldigt mycket i fram, inte så mycket ut på sidorna + att den är rätt "toppig" och det brukar vara en typisk pojkmage :o)
Sen brukar jag känna på mig rätt när det gäller bebismagar…jag har inte haft fel än iaf ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#20 oki….:-)) ja vi får väl se vad det blir sen då…. spännande. Var hos BM nu idag. Bebisen håller måttet efter veckorna. Gjort ända sen v 27. häftigt….så idag är magen 34 cm…och jag är i v 34

oj, va den växer!!
ja jag har sagt att det blir en pojke väldigt länge nu!!

Oj va de växer och knakar :) Ser inte ut att vara så långt kvar nu :)

#24 39 dagar kvar till beräknad dag…:))
Jag tror oxå på att det blir en pojke och i din gissningstråd gissade jag på 18:de hehe

oki…hehe ska bli spännande och se vem som gissat närmast sen..;))