Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 750 ggr
LinneaG
0

En till??

Ännu en??

När ska detta ta slut?

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1002671

fisa-lisa
0

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om någon tog min Isa. Förut var hon svår att lasta så då hade de fått problem. Men nu går hon in själv.

Sussi
0

Man fattar int hur de tänker!

Jag skulle bli så förtvivlad om någon tog mina hästar!!

gejsa
0

Nej, men vad fan. Inte en häst till. Stackars ägare och hästar.

elin
0

usch usch.. att dom aldrig ger upp.
Skickar en tanke till ägarna o självklart den lille hästen =/

/Elin

lisette
0

hoppas h*n bara sprungit bort…

jen
0

ja, hoppas h*n bara sett gott gräs och rymt..

jag skulle bli galen om mina älsklingar blev stulna Gråter

stackars de som förlorat sina pållar

Faxlin
0

Usch vad hemskt. Lider med alla som mistar sin fyrbenting.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mazze
0

Usch, när ska detta ta slut? Stackars hästar o människor som blivit utsatta. Man får ju hoppas att om någon tagit hästen att dom inte plågar den…Gråter

Linda
0

Konstigt att det änns finns en marknad!

-Tycker inte ni?

-Det borde vara enklare och billigare att sno plattskärmar eller dyl?!

-Tyvärr tror jag inte att hästarna återfinns annat änn på krögar tallrikar fast i husvagnar..

-Hörde nämligen av grannen , tyvärr att shettis rester hittats utanför områden där det tidigare funnits tillfälliga bostäder…………….

lisette
0

det där är jag tyvärr övertygad om att det stämmer. de får ju väldigt mkt kött för lite pengar (?!) och hästkött är dessutom delikatess i några länder…

Linda
0

japp, lättare att smuggla ut styckade änn levande tyvärr..och bra e väll det så slipper de lida fångtransporterna åtminstonde..fy vad jag mår dåligt!

gejsa
0

Linda! Ang shettisrester. Polisanmälde den personen detta? Kan ju vara väldigt intressant ifall om det går att spåra. Så får ägaren iaf veta till sist. Fast man önskar ju verkligen att det inte är sant.

Linda
0

Absolut, täby polisen har den informationen (tror faktist att det var dem som tog reda på resterna..)

gejsa
0

Fy vad äckligt! Undrar om alla shettisägare som har blivit bestulna har fått veta det.

Linda
0

Nja..Det kan ju vara enstaka fall eller bara teorier/förklaring.

-Vad vet jag?

gejsa
0

Otroligt äckligt är det iaf. Fy!

__iE
0

jaa, uch, blir ju äcklad :/ :(

gejsa
0

Har hört från en av dom som skriver på bukefalos. Det är inte sant det där med shettisbenen. Hoppas verkligen att det inte är det. usch!