Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 3323 ggr
pia-mia
0

camp continental

hej är det någon som känner till eller har erfarenhet av handelsstallet Camp continental? Vill gärna veta mer om detta företag då jag funderar på en av deras ponnyer. mvh pia-mia

Loa-bg
0

Har bara sett massa annonser på hästar från dom. Men jag kommer inte ihåg hur det fungerar… Det var ju lite speciellt.

Vet du hur det fungerar så du kan friska upp mitt minne? :)

pia-mia
0

Jag är mest intresserad av att få kontakt med någon som köpt eller tänkt köpa häst av dom(camp contenental)

Snuttan2
0

Jag kan bara säga att de säljer en hel del fina hästar *dreggel dreggel*

Anna
0

Jag har varit i kontakt med dom ang. fotografering men inget har blivit av än ;) De ville iallafall att jag skulle fota deras hästar. De verkar trevliga och hästarna är superfina!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Loa-bg
0

Men de har väl inte hästarna samlade på ett och samma ställe? Eller har jag virrat till det totalt? :S

bonde
0

Jag tror inte de har några "egna" hästar som säljs. Utan de är bara mellanhänder till försäljningsstall i Danmark, Tyskland, Holland & Ryssland.

Jag var intresserad av en häst de annonserade ut. Hela Köpesumman skulle betalas in innan de skeppade hästen till Sverige. Den veterinärbesiktades i hemlandet, vilket oftast inte räcker för att kunna försäkra hästen.

På hemsidan, vid mail och telefonkontakt uppgav han som har det aldrig sitt namn, men däremot bankkontonummer där pengarna skulle sättas in. Adressen är en postbox… ja allting verkade urskumt.

bubbelbubbel
0

är det det som ligger i jönköping ? eller är jag ute och cyklar nu igen…..:P

bonde
0

Japp, postboxenadressen är dit iallafall.

Loa-bg
0

#6 Tack, nu kommer jag ihåg. För den ponnyn som jag och mamma hittade på annons stod nån helt annanstans och inte i Jönköping, dit adressen går. Har de som håller i Camp Continental sett hästarna själva ens?

MiaMaria
0

Jag sökte jobb hos dom i vevan i höstas, eller rättare sagt dom hörde av sig till mig, mest oseriösa stället jag träffade på i den vevan. Svarade varken i telefon eller mail och när dom väl gjorde då så va dom otrevliga o svarade inte direkt på mina frågor utan pratade runt dom.. Men pengafattigt verkar de ju inte, dom har två anläggningen och skulle anställa 5 personer till varje. Men de e e de lilla jag vet…

Lindbygarden
0

pratade med en tjej som köpt en ettårig hingst från dem emn fick papper på en nioåring!!!