Ingen som går här hoppas jag?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1190466.ab
Sussi eller någon?
"– Allt är oklart just nu. Det handlar om flera döda. Minst två, men det kan vara ännu fler, säger Eero Hirvensalo, chef för traumacentret på Tölö sjukhus."
I rubriken hade aftonbladet fått det till sju döda, "enligt uppgift"… Man kan ju undra vart den uppgiften kommer ifrån, när det inte är snubben som har hand om det hela som sagt det…

Ja, men en eller fler är lika illa ju. Fast gärningsmannen är tydligen dödad iaf.
näää usch !!! fy så hemskt ! trodde det bara var dumma amerikaner som höll sig till sånthär sjukt.
men sussi går nog knappast där, detta är ju ett gymnasie, hon läser ju på universitet :D och nån helt annan stans…
var kommer jag inte ihåg. tammerfors kanske ?

Ja, jag har ingen aning om vilken skola eller var hon går. Min första tanke var bara sussi. Sedan finns det ju några till som är här som jag inte minns vad dom heter nu tyvärr.
Nej, Sussi går inte där, hon har det längre norr upp!! :)
Men usch ja.. :/ Tragiskt!! :S
Förstår inte varför han kunde nöjt sig med att ta sitt eget liv??
De begår ju ofta självmord…
blir så arg så jag vet inte vad jag ska ta vägen….

Sjukt! Ärligt, vart är världen på väg ?! :S
Han som sköt dog igår kväll, sen är det 7 andra elever + rektorn som är döda..

Nej, inte rektorn det var en skolans sjuksköterska hörde jag på radion i dag. Fast det spelar ju eg ingen roll vem det är som han skjutit.
Han skulle bara ha skjutit sig själv i stället. Det hade varit bättre.
jasså ? rektorn har dom sagt hela natten och morgonen.

det stod rektorn i AB
usch, jag tycker det är så tragikst.. är väl bara en tidsfråga innan det händer här i Sverige
det var både och ;)

Ja, det var ju båda två nu. Inte så lätt när man lyssnar på olika nyheter osv. Tragiskt hur som helst.

Nej, går inte där, bubbel har koll på saken, juve med :)
Men visst är det tragiskt… Det är ju sånt som händer utomlands och inte här, ni vet, det tankesättet.

Mmm tur att du inte var där. :)
var det i tammerfors då sussi ? :)

#15 Du hade rätt om att jag gick på universitet och Maja på att det var längre norrut. Inte i tammerfors nej, i Vasa, ännu högre upp :)
ååhå attans ! jag tyckte tammerfors lät så bra :P
det är nog bara för jag har nå släktingar där. haha