Behandlingslaser bytes mot c eller d ponny!
optilas vetscan i mkt gott skick säljes eller bytes mot snäll och trygg ponny. Ska vara sund och frisk. Gott hem på landet finns som läromästare med stor box och stora hagar samt hästkompisar.
Lasern är uppladdningsbar och lätt att ta med sig ut i stallarna. Behandlingsmanualer mm medföljer. Förprogramerad och lätt att använda, inga krav på utbildning.
Nypris 73750:- vårt pris 39000:-
pma om intresse finns!
ååh skulle vilja haaa :D

Vet en ponny osm kanske kan vara intressant :) PM:a!

fast iofs vil ldom ha pengar för den x)
#4 ok.. vi är bara intresserade av ett byte:O)

Vad en det för laser eg?
# 6 Vad man använder den till eller vilken typ?

Vad man använder den till
#8 Jag lägger in en länk så kan du gå in och läsa lite!

en i vårt stall gör laserbehandlingar o nästa vecka så kan hon göra d på min häst o jag vill.. men eli har ingen skada vad jag vet.men är d bra att göra det då?
*putt*

Tack tack =)

Men kan ni inte sälja lasern och köpa en ponny för pengarna? Chansen att hitta någon som vill ha en laser är rätt liten, och att den då har en ponny är ännu mindre, sen ska ju ponnyn vara någon ni vill ha också..
Det ar flera som hort av sig om byte faktiskt… sa intresse finns, sen ar den givetvis till salu ocksa
INTE AKTUELL LÄNGRE!!
Säljes eller bytes mot dressyrämne (stor häst) föl/unghäst/häst.. För satsning!!

#18 grattis, nu kan du leta häst själv 
#19..-japp! pratade med Sobels ägare häromdagen

Spännande
ska du betäcka halvblodet till våren 
#21 ja hon ska betäckas om vi kommer iväg med henne vill säga:O) tyvärr är det lite långt till honom annars tror jag att det skulle kunna bli ett fantastiskt föl:O) (tänk om man kunde få leasa honom på ålderns höst)

#22 tror du inte det skulle vara möjligt, tävlar dom fortfarande med honom? han är inkörd också, så ni skulle kunna ha mycket kul med den killen