OT alltså hur kan man
ni som sover till 12-16 hur kan ni?.
själv är jag morgonpigg och blir trött vid 20-21.
Har alltid undrat hur man kan sova så länge, man missar ju halva dagen.på helgerna brukar jag sticka till stallet vid 10-12 och kommer hem 18-20.

utan problem, det är heeelt underbart att sova så länge. men nu har man både barn o hästar som behöver mat på morgonen.
Jadå, det funkar..har ingen häst att gå upp till, det är bara att somna om om man vaknar för tidigt :P
Helena
jag klarar inte av att sova så länge längre…var väl ca 5 år sen som jag hade sovmorgon…
ja jag jobbar natt, så hade jag gått upp vid tolv så hade det varit som för er att stiga upp vid tre på natten.
och det tror jag inte det är så många som vill göra :P

jag sov alltid så länge förut.. men nu när man man en liten plutt här hemma så blir det alltid till att gå upp mellan 6.30-7.30.. tur att man anpassar sig =P

Jag håller precis me dig steffy ! så himla onödigt att sova bort hela dan ! Bättre att man kommer till tex stallet tidigt och får vara där hela dan och hinna hem innnan de blir mörkt :) istället för att komma dit när de e mörkt och åka hem när de e BÄCKMÖRKT ! haha ;)

Frågar samma sak. Jag vaknar nästan klockan 9 varje dag :P Medans andra tonåringar sover mycket längre xD

jag har lagt om mina tider så nu vaknar jag alltid tidig på vardagarna går jag upp fem och på hälgen drar jag mig till sju någon gång. Men får ut mer av dygnets ljusa timmar så och på vardagarna måste jag upp tidigt för bussen till jobbet går 07:01 missar jag den får jag vänta en timma och har ingen lust att jobba en timma senare på eftermiddagen och då inte få lift hem utan måsta ta bussen hem också.

jag kan inte sova så länge xD MAX 12.00, men det gör jag bara om jag är sjuk och nån skoldag jag är ledig. Helger MAX 10.00, Annars missar man ju hela dagen + att helgen går för fort annars ;)
Jag sover oftast till 9 på helgerna , kan inte sova längre , för då känns det som dagen är helt borta x)
Vaknade nyss :D Så härligt! Ska snart ut o rida. Är väldigt kvällspigg och stannar gärna uppe till 2 på helgerna :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
jaoo…en annan gick ju och la sig vid halv fem i morse så…
Samma som #11 :)