hjälp mej....

Vad är det som ska jämföras?
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

alltså hela intrycket av hästen, allt ni kan se skillnad på…. hals, rumpa ja allt vad ni kan komma på…. bara släng ur er kommentarer! förklarar varför sen…
hon ser bättre ut i pälsen, sen känns det som hela hästen mår bättre. hon ser friskare ut på något sätt..
sen är hon renare på benen :P

det är bra bara skriv! possitivt eller negativ!

mkt finare på andra bilden!! Mer muskler på rumpan med o ser allmänt mer välmående ut.

Shirley!! Hon ser klart mycket bättre ut på bild 2!
Glansigare i pälsen, bättre musklad mm.
Före: Det synns att den hästen inte mår bra, den är inte blank i pälsen och väldigt tanig
Efter: det är en helt annan häst du har gjort ett kanon jobb med den hästen:D
det första jag la märke till var att hon på första bilden måste ha varit dålig i magen då det ser ut att ha runnit en hel del avföring på benen..
tycker att hon ser rätt skeptisk ut på båda bilderna..

varför jag undra är för att jag nu fått häva köpet på henne tyvärr! men iallafall, när hon kom hem till ägaren så säger hon att jag har förstört hästen, att hon va mager, tappat alla rumpmuskler och alla halsmuskler alltså helt åt skogen…..
blev lessen när hon sa så…. tänkte har jag misskött henne så????
bild 1 är när jag provrider henne
bild 2 va i oktober när jag prövade henne nya utprovade sadel
Hon är ju jättefin, varken smal eller tjock, fint musklad, jämn och fin päls, ren och fin
Helena
Vet var hon kommer ifrån… Kolla på ALLA de andra hästarna där så ser du att de mår inte bra… Diarre har de flesta och ingen har någon livsgnista kvar, det där busiga som de flesta normalt sett har stundvis.
Så… Se framåt och försök att glömma! Svårt men säkert enda lösningen…

Är ju svårt när sadlarna sitter på, man ser ju tex inte alls hur hon ser ut över bålen och över ryggen…
På första bilden har hon ju desutom en del extra päls och så är det lite olika vinklar.
Så man kan ju inte avgöra mkt alls mer än att hon ser renare ut för dagen i pälsen på den senare bilden, men det säger ju inte så mkt…
Jag är fundersam till hur de andra i tråden kan påstå att de ser särskilt mkt utav hullet eller musklerna på hästen, ni kan inte förklara för mig vart ni ser detta? - Menar inget illa till Shirley, men man ser så lite utav hästen på båda bilderna så man kan inte avgöra särskilt mkt varken bu eller bä.
Och det är få hästar som har glansig vinterpäls, aboslut när det ser ut att vara fällningstider :/

den första bilden är tagen i maj månad.

fast jag har ju sett hästen IRL så det är väl mkt det jag går på..

JAg har med sett denna hästen i verkligheten och såg vilken enorm skillnad det var på henne innan och nu. Hon var så glad och framåt och tränaren gav ju också bra utlåtande om henne hur hon såg ut kroppligs och såg ut att må. Hon var mkt gladare hela hästen i sig, så den där som tagit tillbaka hästen och dess påstående är rent av skrattretande!!!!!! Ska bli intressant och höra vad hon säger om Fontane när han hämtas då! Har väl förstört honom med. HAn hade ju bara stora hakar i munnen så han inte kunde tugga höet när han kom till mig + att hästen inte gick att komma nära. Ska bli intressant att höra vad hon säger där.
Var beredd på något ännu mera skratt retande…