heeeelp!
vet nån om det finns power point i windos vista?
jag hittar det inte :(
windos vista är ju nytt program.
hm. finns power point med i något windows ?

#1, det finns det väl ? jag har iaf power point ^^

Dom kan ju inte ha plockat bort powerpoint…eller så har de gjort så att man får köpa det till..:/

Brukar det ingå några Office-program alls i deras operativ system? KOmmer inte det på separat cd?

jag vet inte, men vi hade det på vår windos XP innan, men nu har vi windos vista och jag hittade inte det imorse :/

Jo det ingår i windows annars

Fast att ni hade det på datorn betyder ju inte att det egentligen ingick i själva operativsystemet…
Iallafall, Office-cd-skivorna ligger ALLTID på separata skivor ifrån operativsystemen om ni inte har något privat hemma-bygd cd-skiva som lär vara rätt olaglig ;)
Så om de cd-skivorna ingår i et PAKET (dvs inte i operativsystemet självt) så är det ett tillägg, inte något som ingår i operativsystemet i sig självt…

Som snuttan säger så ligger office-paktetet på separat skiva om det är lagligt köpt…Fast denna skiva brukar man få till när man köper själva datorn och lägger in operativsystemet..

Aha, men det är för att du köper hela jäkla paket med hela utrustningen på en och samma gång, vilket oftast blir vansinigt dyrt jämfört med om man plockar ihop det självt :P
Då brukar det ingå, ja. Men det behöver egentligen inte göra det, så man kan råka ut för att det inte gör det.

Nää här kan man ju sitta oh spekulera om det ingår eller ej…det får man ju kolla i sina papper eller om man fått nå skiva till…

office paktet ingår inte i operativsystemet. men det går att ta hem ett utvärderingspaket från windows hemsida.
du kan gå in på http://www.microsoft.com/downloads och söka där.

nu kan det kvitta.
fick åka till skolan på vår lediga dag och göra power pointen.