A ponny sökes
Jag letar efter en A - ponny att låna. Ponnyn kommer att få gå tillsammans med 3 Islandshästar. Ute mycket men inne om det är dåligt väder. Mycket pyssel, longering, tömkörning ev körning ridning ( barn på 4 samt 6 år finns som gärna rider lite om hästne är riden), clicker-träning, markarbete, promenader. Så har du en liten ponny (Amerikansk miniatyrhäst, Fallabella, Mini Shettis, Shettis mm.) som du inte riktigt har tid med. Så hör av dig på en gång!

Jag har en shettis-vallack på 9 år som jag gärna lånar ur till ett långvarit(påobestämd tid) hem.Vill helst ej sälja för att förhindra att han blir en `vandringspokal´ Lite körd men mycket riden. Snäll i hantering, lastning, klippning, att sko m.m.En riktigt sockersöt liten varelse som tom söker sig i form vid arbete.Hör av dig!!(Kolla blocket under blekinge så finns han där på bild, inlagd den 25/10.)

Det var väll rätt häst?

Japp det stämmer, en riktig lien charmör…..

Gullig en sån hade man vela haft ;)

#1, han har jag sett, urgullig :')
*ASG*
man höll ju på å få en puss när man kika på bilden ju! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

åhh, vilken charmör!!.. vill ha.. :)

Jaa, verkligen jättesöt :)
tyvärr blir det ingen liten ponny för mig, räddade livet på ett föl från Island istället , och vill att de jag har nu ska få den tid de behöver först :) hoppas du har hittat någon annan!
åhh va fin..urgullig!!

#1 Jag är intresserad av din ponny,men kan inte kontakta dej på sidan. Du får gärna pm ditt nr så ringer jag dej!!

#10. Hej jag har hittat en fodervärd till min shettis som även tar emot hans gamla mamma tack och lov. Hoppas du hittar någon annan liten guldklimp…..Tack ändå!