alex
var det idag din islandshäst skulle komma? kommer hon eller får du vänta ännu längre?. är supernyfiken.
Hon ska landa i Sverige idag i alla fall. Sen vet jag inte om hon kommer hit idag eller imorgon än, beror på hur trött hon är efter flygresan. Så eventuellt får hon sova en natt i Norrköping, men är hon pigg och så så kommer hon nån gång idag :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Åh, vad roligt! Otålig väntan antar jag? Men idag är hon iaf på rätt sida om havet. Så så väldigt mycket mer kan det ju inte dröja, även om något bakslag till knappast är att förvånas över..
Nää precis… Det är ju ingen som vet vilken tid planet kommer landa än… Det är ju lite spännande :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

3# jag hade gärna bytt liv med dig pga att jag vill impotera hem en isis
Jaså, varför vill du importera? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

6# många anedningar. jag vill ha en isis och vi har pratat löst om att sticka till island och rida och titta på hästar på island, då jag skall få en isis. men det blir nog en svénsk isis
Jo, är ju rätt mycket mindre krångel att köpa en svensk… Slippa import och alla problem som kan komma med det. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Imorgon förmiddag kommer hon är det tänkt. Hon är i Norrköping nu i alla fall, men de skulle köra hästar till Stockholm och sådär först, så det dröjer ett tag innan hon får åka. Men imorgon så :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Gud vad kul Alex! :D Äntligen!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jaa det känns skönt. Ska bli intressant att se hur hon är när hon kommer.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#7 - Haha.. Det finns problem med svenska isisar också.. ;D
#8 - Stockholm? :D Ojdå.. Hade de tänkt att dumpa henne här? ;) Haha, jag kan ju alltid ringa och säga att du har flyttat.. ;D
*hoppar upp och ner* snart är hon häär !

jag vill se bilder när du har tid att lägga in här
Imorgon ja, inte idag.. ;)
va kul :D
#14 Förhoppningsvis (för alexs skull iaf) är det väl inte du som lägger in några bilder iofs… :P
#16 - Vad snackar du om? XD
#17 Du är hemma nu, right? Då vore det väl hästnappning om du hade hästen imorgon, och inte alex, eller? ;)
Hahahaha.. Jaaa, sant!! :P Hihi, jepp, men snart är jag där igen.. ;) *tänkte våldgästa henne någon helg nu* ^^
#11 Meeh.. De åkte till Sthlm med några hästar först… Sen tillbaka till Norrköping och hämtade ett gäng blivande värmlänningar ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Har hon kommit nu då? :D:D
Jepp, kolla in "Raggsockan har landat!"-tråden!