Finns det någon
fins det någon i detta avånga land som vet vart man kan söka på föräldrar till en arab hings har letat mig fördärvad snart tack för hjälpen på förhan jessica

Du har inte papper på hästen?
nopp det är det som är hela krukset han är en såkalad beslagtagen häst. så när polisen regga han satte dom han som svänsk ridponny, å han är långt över ponny mått
Du kanske kan fråga någon på avelsföreningen för araber?.

Fast har du inte namnet på fadern så kan du ju inte söka på honom? Hur hade du tänkt det?
det är ju det som är hella krukst men det kanske finn någon här som käner i gen hans namn ? saeed ibn nasir.

Är han svensk, så kontakta bara sahf å se om de har med honom i sitt register :)
Annars är du kind of f**.
om det är namnet han hade när ha nblev beslagtagen så borde han finnas i rullorna, men det är ju itne mkt tvekan om att han är arab…..
hur gammal är han? är han chipmärkt? allt fler chippar ju sina rashästar….. o är ha nchippad är saken biff. (nu pratar jag alltså inte om att slakta hästen utan använde bara uttrycket ;))
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
oj så fin han var =)
Helena
ja han är chippad han blev det när han beslagtogs, å när syrran fick passet i tisdags så stog det att han hette sudden å mpor å far okänd, övriga upp gifter -----------,
han är alstå multichamioni finland,
redan som två åring å nu är han tre, stora syrran är helt galen hon siitter uppe hela näterna å letar

Men hur kan ni veta att han är multichampion i finland?
Eftersom han kanske är finsk, kontakta finska arabhästföreningen å se om de har honom i sitt register?
Eftersom ha ndå är champion i finland så tycker jag att ni tar reda på emailadressen till arabs'llskapet i finland och ber om hjälp….
däremot kommer ni nog ha en del problem med att få svenska föreningen att godkänna/erkänna Sudden som den arab ni har…. men gör ett försök.
Ni kommer aldrig få igneom honom om ni inte tar kontakt med föreignarna o ställer rätt frågor och att bara sitta o leta på nätet kommer inte hjälpa er ett skvatt…. inte mykcet iaf…..
så ta kontakt med finska arabhästorganisationen eftersom ha nuppenbarligen enligt rullorna borde finnas i rullorna.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Blodtest borde ju gå att göra för att identifidera honom? Det gör man väll på halvblod iallafall vid tvekan om identitet?
http://budwaparabians-fullblodsuppf.dinstudio.se/
det är hemside adresen till hon som hadde han förut det är delvis via den jag hitta hela hans namn
hur kommer man lill finland arabsida?