vad gör ni..
nu?
själv har jag städat och donat i sovrummet och nu dammsugat av och städat resten av huset…. fick en knäpp…och nu är jag helt slut och ont i magen…
… håller på att tvätta lite saker till bebisen nu…
..skoj skoj. Ska snart bort till min syster och sen äntligen bada varmvattenbad på kaskad…gött

ta't lugnt med magen… =9
jag har vaknat nyss typ.
sitter o läser igen lite på iFokus. ska ta mig i kragen o gå ut och mocka till hästarna.
blir ingen bad idag. =(
har faktist lagt pussel :) var så längesedan jag gjorde det och de var ganska kul faktist :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Sitter och muppar mej me de andra på detta stället…Det är väldigt lärorikt!! ;) Aww vill oxå bada varmvatten!!

sitter här i soffan känner på bebben inne i magen, det är ganska kul i sej.. har nyss mockat å gjort klart i stallet.. upptäckte att min donna har en tappsko oxå, blir så irriterad!!=)
Hemma o softa, ut till Harry, ha tag på tjejerna os e om de kan ta harry i helgen för mamma vill att jag kommer hem o hjälper henne med ett grafiskt jobb (yay! extra cash!)
hem, laga mat o dona med tågbiljettter o dyl.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Jag har en paus just nu.
Min pojkes far är på besök å eftersom pojk ska jobba inatt så sover han nu, vilket gör att jag måste roa hans papps en del. Som tur är så ska han in till stan å träffa lite gubbar han känner senare.
Ska puffa runt lite hemma nu, ringa runt lite efter någon som kan reparera min kamera osv. Ska sedan åka å hitta någonstans att äta lunch.
Ska ut till pålla i em, hon har vilodag idag så jag ska bara försöka tvinga in någon annan att umgås med henne i boxen å se om hon går galen eller om det går bra så länge matte står med :S

#5 kommer du hit om eller?

nyss hemkommer från stallet…. lr ja.. vi har käkat lunch på Donken oxå efteråt..
skulle prova o tömköra, men hon gillade det inte alls… *s*
nu ska jag bara städa undan lite o sen vänta på att kära sambon kommer hem
Nu sitter jag i skolan och ska snart ha engelskalektion och sedan datalektion, sen ska jag hem o sen ska vi hälsa på min mormor på sjukhuset… Vet inte hur jag ska hinna allt, men hästarna ska oxå borstas o får se om jag hinner ut med Chess… : )
Jag håller på att laga mat och dessutom så tvättar jag (och sitter framför datorn, uppenbarligen) Ska dessutom ta och börja diska snart (och plugga *suck* mycket som ska göras på en gång…)
Jag väntar nu på att sluta jobbet, ska hem och luncha hemma hos mamma, rasta vovvarna - för att sedan ta med mollie hund och få skjuts ut till stallet av pappa.
Fixar hästarna och blir ikväll hämtad av min käre sambo som äntligen kommer hem efter sitt "borta-jobb måndag-torsdag. Sedan blir det nog en myskväll hemma i soffan, resten av vad som är kvar av kvällen vill säga.. ;) har ett gigantiskt diskberg som väntar men nää, orkar inte idag… precis som alla andra dagar, därav det växande berget .. ;D

har precis ätit nudlar, (blä)
väntar på att kl ska gå så jag kan laga falukorv med makaroner till min kära pojkvän som kommer hem från jobbet nån gång :)
Sen ska väll han köra ut mig till stallet, så jag kan mocka till min polle& bellas. Ja sen rida i ridhuset! 
#11 Oj vad jag känner igen det där, fast blir lite jobbigt när det inte finns nåt alls kvar att äta på… Hmm.
Så, jag har faktiskt varit duktig och diskat rubbet för en stund sen :D Ska strax ta mitt pick och pack o dra till stallet… Födelsedagsfika hos far ikväll :)
Kom precis hem från skolan. Ikväll blir det lugnt, ska packa lite,ska åka till Göteborg imorn. Men sen blire stallet vid 9, ska kvällsfodra. Annars händer inte mkt på min torsdag :P

Just nu sitter jag och redigerar bilder på får :D
Ska snart ut och mocka och ta in hästar, efter det ska jag till Osby med mamma och pappa, ska gå en kurs så att jag får övningsköra :)
Har varit en sväng på stan idag och städat lite här hemma. Ska laga nån middag snart och sen åka iväg till stallet.
Hmm, nyss hemkommen från skolan och en myskväll.. :)
just nu sitter jag och pratar med en människa på msn.
haha, och väntar på att johan ska sluta spela så vi kan fixa middag.
jag väntar på att sambon ska sluta jobba.ska cykla och möta honom.

just nu gör jag inte mkt, ska snart duscha ..
Har vart o hälsat på o myst med Ballerina :) hon ser inte sjuk ut, förutom på benen ^^ tosig teddybjörn :P

Har hämtat hem Pontiac från betet i em, och varit på auktion nu i kväll.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
#13: eller hur… ;) Dessutom muttrade sambon över att det luktade sunkigt i lägenheten, när han kom innan för dörren…
- hmm vad märkligt, jag känner då ingenting…", kvittrade jag
Kanske inte så kul att komma hem efter en vecka, till samma diskberg som fanns där veckan innan. Usch, vad hemskt lat jag är, får kanske ta mig samman imorgon. eller inte, det är ju trots allt… fredag ;D Du var ju torsdagsduktig i alla fall, slo..
(ingen behöver väl nu fundera över varför jag är en hopplös skapare av ett växande diskberg).
*suck* Får väl trösta mig med att jag anser mig ha viktigare saker att göra… eller något ;)