Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 663 ggr
gejsa
0

Sorro sutten på i dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag satt en hästägare i mitt stall på Sorro för första gången. Det gick kanonbra. Skickar med några foton så ser ni. Det är lite suddigt men man ser ju ändå. Skrattande

Sorro är alltså son till Lindas häst Soya. Ifall någon har missat det.

gejsa
0

Ett till.

gejsa
0

Och ett till. Flört

Marre79
0

Grattis vad kul!!!

gejsa
0

Ja, det känns verkligen speciellt när man har haft dom från dom föddes. Och så plötsligt är det dags att rida in dom. Tiden går så fort.

bubbelbubbel
0

roligt ! :) hoppas det går bra alltsammans nu då :)
har du hittat nån förresten, som kan rida in honom ?

gejsa
0

Nej, Vi får ta det så här i stället så länge. För först måste han ju acceptera en ryttare på ryggen. Tjejen ska sitta på honom på onsdag igen.

Dottern rider in isläningen själv. Hon rider ut själv en stund och t o m travar på honom. Så än så länge har det gått bra. Men börjar dom bråka så blir det nog att man lämnar bort dom ev.

bebbe
0

Det ser ju ut att gå bra, har klarnat upp dina bilder, tänkte det kunde vara kul för dig med lite mer skärpa, så du kan gå in  spara dom bland dina bilder,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe
0

det blev lite skillnad i alla fall

bebbe
0

och den sista bilden

gejsa
0

Tack ska du ha. Det suddiga är smuts på linsen. Såg inte det när jag skulle fota.

Sandra
0

Vad kul! Vad lugn han verkar vara…

elin
0

super roligt Gejsa! :)

/Elin

mazze
0

Vad skoj och han verkar lugn. Tyckte han det var konstigt? Hoppas att det fortsätter gå bra!

Linda
0

-Vad roligt!!

-Tänk bara att inte vara så nära staketet med unghästar som rids första gångerna, för att undvika att de blir störda och skrämda av att stöta i staketet om de trampar omkring eller liknande.

Mvh Linda

Wanilj
0

härligt! lycka till i fortsättningen!!

gejsa
0

Ja, han var lugn. Nära staketet!! Det måste man ju. Vi är ju i rundeln bara. Ridbanan tar vi och går till efter några uppsittningar. Vi skyndar långsamt.

Tack alla! Tar några nya foton på onsdag om hon sitter på då. Regnar det så hoppar vi över.

__iE
0

skojsigt! =)

lycka till i fortsättningen ;)

Tummelisa
0

Jag skulle först fråga om den inte redan var inriden. Men kom på att jag blandar hela tiden ihop en annan här på sidan som har en häst tror "nalleballe" eller något som ser nästan likadan ut.

Vad kul för er och så fin han är. Högd?

fisa-lisa
0

#18 Det är nog min Isa du menar.Isa är mer vit bara. Hon var på min mammas sida "nalleballe86" innan. Men den sidan är raderad. Jag har bilder på min sida i stället.

Sussi
0

Vad fin han är, trodde att han var en liten sakFlört Hur hög är han?

Tummelisa
0

#19 Ja just den hästen är det jag menar.

gejsa
0

#20# Vem frågar du? Mig eller? Isf är han ca 156 cm. Gobban är ju 158 och när han står bredvid ser dom lika höga ut nästan.

gejsa
0

#18# svarar dig också ang höjden. *ler*