Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 587 ggr
steffy
0

inte klokt

Zahara
0

sjuka människor finns det gott om tyvärr…:(

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Snuttan2
0

Jag tycker det är lustigt att det övht är tillåtet med så sjukt beteénde och än värre, att man inte anser det att skada djuren?! Borde ju falla under att medvetet skada sitt djur för guds skull, både i Sverige och Norge!

ew
0

Helt sjukt! Förstår inte hur folk kan tycka att det är ok, efter som det är tillåtet.. Det äcklar mig så enormt!

[Angel88]
0

jag tycker man ska sjuta sådanna personer, för dom är inte ett dugg bättre en sådanna som gillar barnporr.. sjuka ihuvudet. dom borde låsas in… sjuka människor.. stackars stackars hästar…

gejsa
0

Ja, visst är det sjukt. Jag förstår inte att det inte blir en lag på att sånt är förbjudet. Och jag tycker det är konstigt att inte hästen sparkar till gubben.

Flaxii
0

Det är ju inte tillåtet med våldtäkt…Då förstår jag inte varför det är lagligt med sådant här beteende?

fridak
0

det blir olagligt om man kan visa att djuret lider…snedvriden värld vi lever i…..

Sehvrin
0

Nä, det är jättekonstigt att det inte är olagligt.

Att den gamla lagen försvann var ju för att den stod tillsammans med den som gjorde homosexualitet olagligt, men så svårt kan det
väl inte vara att göra en ny lag…

Förutom det så tycker jag dessutom är skumt att man får göra det på andras djur utan tillåtelse, borde man inte kunna åka fast för det? Fundersam  (Är helt emot tidelag)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus