Hur ska jag göra?
Jahapp i helgen är det då dax att prova att släppa ihop Nicole och Marquise. är jätte bekymrad , han var ju så sne mot henne i höstas när hon kom hem och jag provade att släppa ihop dom.
Hur ska jag göra tycker ni, alternativ 1 : Släppa ihop bara Marquise och henne?
Alternativ 2: Släppa ihop alla 4:a hästarna?
usch, varför ska han vara ett sånt elakt monster (ska väl säga också att det är han som är högst i rang…)
Kan inte Nicole gå med någon av de andra först? Elelr gör hon redan det? Hur stor är hagen?
Nicole har gått med nordsvensken enda sen hon kom efter att Marquise hade jagat "livet" ur henne, då i höstas när jag provade att släppa ihop alla hästarna…nordisen och ridtravaren är inga problem utan, problemet är Marquise!
nu kanske jag missförstår.. men kan dom inte gå 2 och 2 tills Nicole kaxat ;) upp sig lite?
/Elin
erh jooo, fast jag har en gigantisk sommarhage och det vore kul om jag kunde ha alla 4 på samma ställe. Annars blir det två hästar i stora sommarhagen ca tre km hemifrån och två kvar vid stallet i den sommar hagen som jag har där.

Men om du nu släpper ihop alla så tror jag att Nicole söker skydd hos nordisen, eftersom dom gått ihop hela vintern, och då kanske Marquise accepterar henne, dessutom är hon ju äldre och förhoppningsvis lite tuffare nu.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst