Din drömhäst
Hur ser din absoluta drömhäst ut? Vad är det för ras? Vad för färg? Möjligheterna är oändliga, tänk dig din drömhäst… :-)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Mn drömpålle är nog en tinker, svartskäck. Älskar tinkerhästar, de är så vackra! Namn vet jag inte, kanske något engelskt.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Krabat är den ända för mig!Nordsvensk travare+ arab = Perfekt!Han har min favorit färg ochså, gråvit.
Musblackt sto på drygt 135 cm, massa man, stor och fluffig.. ^^ Fin svans, inget eksem, superfin stam, jämn och fin bläs, femgångare med klockrena gångarter - självklart islänning!! :) Namn - Sæla alt. Frostrós.. :D
Fux sto på drygt 157 cm… Med bläs och vita halvstrumpor i fram. Helst ett grovt halvblodssto, gärna som hör till stofamilj 50^^ Ska vara runt 6-7 år och ha ett temperament som Foxen..
Hittade min drömhäst. 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Min drömhäst är nog en svart häst, med fyra vita strumpor och bläs. Eller en fux med fyra vita strumpor och bläs.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
En godkänd shettishingst m bra avelsmeriter samt bra brukshäst…färg…hrm…kanske brun/vit skäck! Med massor m man!!!!
Har redan min drömhäst, Lyrik. Nästan kolsvart, stor kbltravare med visserligen lite dålig man, men mkt svans och päls.
Mörkbrunt sto, 138 cm..<3
Helena
Windy & Wilda är allt jag kunnat drömma om!
Men om det skulle vara något att ändra lite på hos Windy vore det väl att hon inte hade fullt så stor mage och lite lättare att kontrollera på uteritterna och i hoppningen. 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Finns ingen annan drömhäst än Kanel , bara om han hade vart lite större också , annars är han helt perfekt :D <33333
en stor vit shire hingst.med mycket man och svans.

brun nätt ponny med bra gång och extriör = lätt att jobba rätt. sen ska den hoppa bra och gått massa stora klasser och vara jättemysig att rida och snäll och lättskött. haha xD
#5 Den där har jag för mig att jag vet vem som spelat in
Jag har min drömhäst i stallet just nu, tinker, svartskäck, blir nog runt 155-160 hög. Helt underbar att hantera :)
hm. en stor bruksnordis. "en sån som emil har".
det är nog vad jag önskar mig.
en underbar tinker har jag ju redan i stallet, även om hon inte är min ;)

En godkänd frieserhings vore ju inte helt fel! ; )
Men jag får nog ta och härma bubbel. Bruksnordisar är nog en bland de finase raserna! : )
Mamma hade en. Fabian heter han. Men tyvärr så såldes han 2000… :´(
Han är ju så vacker så det var ju inte sant. :)

jag har redan mina drömhästar

min dröm är ett shetlandssto i den finaste isabellfärg, som kan hävda sig i ringen.
denna ponny skulle kommit till mig i januari, men istället blev det en Blacky några månader senare. kom fram till att shettis kan man ju ha senare i livet
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Islandshäststo, mörk musblack med bläs och fyra vita, höga strumpor, ca 140 cm, 5-gångare med bra steg. Efter Orri frá Þúfu, undan Þrá frá Hólum. Men jag lär få drömma vidare, eftersom den kombinationen inte kan ge den färgen. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Svart hingst, minst 170, halvblod :D värsta hopphästen
GE MIG!!!!

Jag har funderat på hur jag tolkar frågan en massa…
Menar man drömhästen som man drömmer om i sina drömmar, eller en mer värklig drömhäst efter vad som faktiskt är bäst för mig? För de båda är ju knappast detsamma ;)
För ligger jag å dagdrömmer så gör jag ju knappast en massa fel, har ork att göra saker, har kroppskontroll, är starkare än vad jag är, skickligare osv osv och skulle också klara av att rida en bättre häst än vad jag egentligen gör ;) Men nu är jag ju medveten om att jag är sämre än en medelmåtta och heller inte behöver en häst för de allra svårarste klasserna eller högsta skolorna (vilket heller inte extriört är densamma hästen om den inte kan morfa om sig ;)). Och behöver bara en häst som inte har extriörten emot sig, men en dressyrhäst som skulle ligga på den högsta nivåen skulle ha för litet utrymme för ryttare som inte är i balans, jag behöver något stadigare än så